29.5.2009 16:26:18Ilmoita
1v 4kk soopeli sheltti uros myynnissä
Terve!
Olen myymässä täysin tervettä
soopeli sheltti urosta. Ainoa huonopuoli on se ettei se ole
näyttely kelpoinen, koska ylittää sallitun
säkä korkeuden. Mikä olisi hyvä hinta
tällaiselle koiralle. Myynnin tarkoitus on että
olen hankkimassa staffi nartulle staffi urosta kaveriksi.
- Kommentteja: 14
- Lukukerrat: 1676
- Viimeisin kommentti: 9.6.2009 15:21:43
Keskustelu on lukittu
kuva olisi mukava nähdä?
mama01
kannataa varmaankin ilmoittaa koiran kasvattajalle, hän
osaa varmasti hoitaa myynnin paremmin kuin sinä
täällä apinat.fissä...
miumiu
kannataa varmaankin ilmoittaa koiran kasvattajalle, hän osaa varmasti hoitaa myynnin paremmin kuin sinä täällä apinat.fissä...
Olen täsmälleen samaa mieltä. HÄPEÄ!
Julma ihminen et voi olla tosissasi!!!
Tollasille ei vois lemmikkejä antaakkaa! Häpeä ilkeä ihminen!
Koira on perheenjäsen, eikä siitä luovuta!! Vai kyllästyitkö jo vanhaan leluun ja pitäs uus saada? Älä vaan ota staffia! Liian haastava sinunlaisellesi! Sittenkun et osaakkaan kouluttaa siitä yhteiskuntakelpoista niin mitäs sitte? Nii voihan sen myydä eteenpäin! Häpeä!
Jap
Tollasille ei vois lemmikkejä antaakkaa! Häpeä ilkeä ihminen!
Koira on perheenjäsen, eikä siitä luovuta!! Vai kyllästyitkö jo vanhaan leluun ja pitäs uus saada? Älä vaan ota staffia! Liian haastava sinunlaisellesi! Sittenkun et osaakkaan kouluttaa siitä yhteiskuntakelpoista niin mitäs sitte? Nii voihan sen myydä eteenpäin! Häpeä!
Sun kaltaset ihmiset pitäs lailla kieltää!
SIKA!
Nemina
Ja jotku samankaltaset julmurit pyytelee kuviaki viel
huhhuh
Jap
ammu iteä päähän apina!!!
kuju75

Ja jos nyt kerran sen tahdot myydä, niin suosittelisin n. puolta tai kahta kolmasosaa hinnasta, jonka itse maksoit koirasta. Tämä sen takia, että se ei ilmeisesti täytä rotumääritelmän vaatimuksia, jos ei kerran kelpaa näyttelyyn. Ja edellytyksenä tälle hinnalle tosiaan on se, että koira on rekisteröity ja sillä on paperit, jotka siirtyvät koiran mukana. Paperittomasta koirasta en maksaisi kuin max. 200 euroa.