Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Eläimet, lemmikit, eläintenhoito > moi kummas ois jäärkee??
04:00 Uutisikkuna 05:00 Mikämikä-tv...

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

27.9.2008 17:57:13Ilmoita

moi kummas ois jäärkee??

oisko parempi ottaa puhasrotune suomesta vai sekarotune espanjakoirista oon ite aatellu ottaa koiran espanjankoirista

japi_
Keskustelu on lukittu
Re: moi kummas ois jäärkee??
27.9.2008 19:39:00 Ilmoita
suomestaki saa sekarotusia..
ja itse koira ihmisenä sanon että ota koira joltain luotettavalta, ei liian jalostettu eikä sellainen mistä et tiedä mitää. koska sairaudet jne kannattaa ottaa huomioon ja muistaa koira tarttee aikaa, sit se maksaa monellaki tapaa
mie vain
27.9.2008 22:56:36 Ilmoita
Mikäli olet ensimmäistä koiraa hankkimassa, niin älä missään nimessä ota koiraa mistään löytökodista. On hienoa, että ihmiset antavat kodittomille koirille koteja, mutta koiran menneisyydestä ei välttämättä tiedetä mitään. Täytyy oikeasti osata kouluttaa koira ja osata huomioida kaikki sen tarpeet ja tuntea koiria paremmin, jotta kannattaa koditon koira ottaa.

Sekarotuisia saa Suomestakin, kuten edellinen mainitsi... ja se, tahtooko puhdasrotuisen vai sekarotuisen, on aivan makuasia. Tietenkin olisi hyvä selvittää koiran (oli se sitten puhdasrotuinen tai sekarotuinen) taustat ennen koiran ostamista, jotta ei tulisi ikäviä yllätyksiä esimerkiksi perinnöllisten sairauksien suhteen.
Pihlainen
28.9.2008 13:01:20 Ilmoita
on mulla ollu kaukkari saksari ja karjalankarhukoira
japi_
29.9.2008 23:01:36 Ilmoita
meil on ollu monen monia suomenlapinkoiria (: ei liittyny tähän taas mitenkää mut pitihän se sanoa :D
josha
2.10.2008 09:52:10 Ilmoita
Mjaa.
Cruis0
2.10.2008 21:38:50 Ilmoita
ite ajattelisin näin että mieti sitä kumman haluat tehdä. ottaa koiran joka muutenkin saa kodin vai pelastaa edes yhden koiran hengen? ite pelastaisin. :)
Miharuu
3.10.2008 10:22:40 Ilmoita
Ei kummassakaan.
Kompostiperse
6.10.2008 14:55:59 Ilmoita
mä otin koiran jo venäjäst se on seka rotune

japi_