Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Eläimet, lemmikit, eläintenhoito > Skinheadit
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

24.8.2008 03:47:40Ilmoita

Skinheadit

Mitä mieltä olette Skinheadeista, niiden rasismista, tyylistä, tavoista ym. kaikesta?

Itse olen ja tulen aina olemaan sitä mieltä, että maahanmuuttajat jotka elävät Suomalaisten verorahoilla työtä tekemättä, ovat per******!

Kyseessä ei ole mikään mielenosoitus, että "skinit kunniaan" vaan käsittääkseni täysin normaali kysymys.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skinhead

Cruis0
Keskustelu on lukittu
Re: Skinheadit
24.8.2008 11:09:56 Ilmoita
"Alkuperäisten skinheadien katsotaan olleen työläisnuoria, jotka yhdistelivät mod-liikkeeseen palautuvan nuorisokulttuurin piirteitä (oma hius- ja pukeutumistyyli sekä populaarimusiikki) brittiläisen työväenluokan perinteiseen arvomaailmaan, joka korosti muun muassa aggressiivista maskuliinisuutta, pub-elämää ja ruumiillisen työn arvostusta. Ensimmäinen skinhead-sukupolvi omaksui käyttäytymiseensä ja elämäntapaansa joitakin piirteitä mustaihoisilta jamaikalaisilta maahanmuuttajanuorilta, joita kutsuttiin nimellä rudeboy.

Skinhead-kulttuurin synty liittyi tilanteeseen, jossa Britannian perinteinen työväenkulttuuri oli rakennemuutoksen seurauksena häviämässä. Brittiläisen skinhead-liikkeen synty ja kasvu onkin nähty protestina perinteisen elämäntavan hajoamiselle.

Skinhead-kulttuuri oli jo häviämässä, kunnes se syntyi 1970-luvun lopun Britanniassa uudestaan punkin mukana. Tällöin pakistanilaiset maahanmuuttajat joutuivat joidenkin skinhead-joukkioiden aggressioiden kohteeksi. Maahanmuuttajavastaiset ryhmät alkoivat värvätä skinheadeja jäsenikseen, ja lopulta skinheadia alettiin pitää uusnatsin synonyyminä.

Suomessa skinhead-tyyli on 1980-luvulta lähtien yhdistetty uusnatsistiseen tai vähintäänkin äärikansalliseen, katuväkivaltaan taipuvaiseen nuorisoliikkeeseen. 1990-luvulla skinheadien rasistiset väkivallanteot herättivät pelkoa sekä Suomessa että Ruotsissa. Suomen kaupungeista varsinkin Joensuu sai vuosikymmenen lopulla julkisuutta tästä syystä."
Kompostiperse
24.8.2008 11:10:16 Ilmoita
Että ei niissä alkuperäisissä vikaa ole mutta nykyiset on vaan vajaita.
Kompostiperse
24.8.2008 13:34:09 Ilmoita
Vittu saunan taakse joka ikinen!
aamupala
24.8.2008 14:33:33 Ilmoita
hmm... onhan ne aika naurettavia. mutta itse kyllä vihaan kaikkia maahanmuuttajia koska ne elää suomen rahoilla tekemättä mitää ja syö meijjän yhteiskuntaa minkä me ollaa kovaltyöl tehty...
Purple Emperor
24.8.2008 15:08:56 Ilmoita
Yleistäminen maahanmuuttajista on toki turhaa mutta olen itse samaa mieltä että hyvin suuri osa on "loisia" yhteiskunnassa. Semmoset ihmiset joilla ei oo yhteisölle mitään annettavaa voisi mennä sinne omaan yhteisöönsä. Semmonen ihminen joka edes yrittää tehdä rehellistä työtä luetaan niiden joukkoon joilla on yhteiskunnalle jotain annettavaa, eli tuo mun periaate ei ole äärikansallista.
Jonuski
24.8.2008 17:27:24 Ilmoita
siis no miettikää et ne tekee kaikkia paska duuneja että ne saa ees elää... esim tiiän maahanmuuttajan jonka unelma on joskus olla bussikuski... miettikää nyt että ei ne sen takia tänne tullu et eläis ilman työtä vaan ku niille ei työtä suostuta tarjoamaan...
Gaaletus
24.8.2008 17:42:00 Ilmoita
Skinnarit itte rasittaa yhteiskuntaa enemmän ku neekeri petterit, mutakuonot ja lakupellet.
seppo16
24.8.2008 18:34:05 Ilmoita
Helppoahan se on täällä elää, sossusta saa rahaa ja senkun vaan painaa lisää niitä muksuja koko ajan kun vaan kerkiää. Helppoa elämää siis, ei tarvitse tehdä mitään duunia kun joka vuos pukkaa uutta kakaraa pihalle.
xmasa
24.8.2008 21:40:41 Ilmoita
samalla tavallahan suomalaisetkin voi elää pelkästää jollai sossurahoilla. :O :O et on kyllä ihme et pitää joitakin vihata sen takia.. osa niistä on täällä sen takia ettei omassa maassa voi asua.. Miltäs teistä sit tuntuis kun tulis vaikka jokin sota ja joutuisitte lähtemään johonkin muuhun maahan jossa on enemmistö tummia? oisko kiva kävellä siellä kadulla kun ne tulee jostain kulman takaa potkimaan, ihan vaan sen takia ettet niitten mielestä kuulu sinne.?!?!
neea
24.8.2008 22:11:15 Ilmoita
Te jotka vihaatte maahanmuuttajia siksi että ne elelee täällä meidän verorahoilla tekemättä työtä, niin ettekö te sitten vihaa suomalaisia ihmisiä jotka tekevät samoin?
Ralli
24.8.2008 23:38:05 Ilmoita
Kyllä. Itse olen Skinhead (S.H.A.R.P)
src
24.8.2008 23:40:23 Ilmoita
Tähän tuli nyt todella vajaata kommenttia.. "Skinhead" ei tarkota välttämättä rasistia.
src
25.8.2008 00:59:10 Ilmoita
Suomalaiset sentään kuuluvat Suomeen ja arvostavat isänmaata!
Cruis0
25.8.2008 01:14:41 Ilmoita
Cruis0, mitä vittua? Mikä vittu meistä tekee suomalaisempia kun esim, kostai ulkomaalaisesta joka on muuttanu suomeen, osaa kielen ja tollai? Me vaan synnyttiin tähän maahan, samat palvelut jne. me oltas saatu ruotsissakin, ja norjassa ja euroopan melki missä tahansa maassa. EI vitussa se oo mikään syy VIHATA ihmistä että se sattuu oleen ulkomaalainen, tietty pummivat romanit kaikkia vituttaa mutta hei, jos niille vippaa rahaa nii kyl karma palkitsee.. Ja hei, jos sulla on jotain, jaa se niitten kanssa jokka tarvii sitä, niin maailma kohtelee suakin mukavammin. Levitä rakkautta, älä vihaa. Peace!
leeevi
25.8.2008 03:27:19 Ilmoita
Joo topicin tekijä saattaa olla hieman ajattelematon koska alunperin Skinhead tarkotti ihan muuta mitä nykyää.. Ja veikkaisin et SHARP(Skinhead Against Racial Prejudice)aate ei ole ristiriidassa kenenkään rasismia vastustavan kanssa???
src
25.8.2008 09:25:25 Ilmoita
yleisesti ottaen melkein kaikki neekerit ja mustalaiset on rikolliasia... kaikilla niistä on jotai ennakkoluuloja :D myy kauppojen edessä varastettuja piraatti vaatteita sun muuta paskaroinaa.. pummii rahaa, raiskaa isolla porukalla suomalaisia ja ulkomaisia naisia jne...
marQ
25.8.2008 09:26:38 Ilmoita
tulevat tänne ja haukkuvat suomea paskaksi maaksi.. mitä sitte tulevat ? ite en oo mikää skinhead uusnatsi mikälie eikä kiinnosta olla.. en vaa halua olla tekemisissä useimpien mustien kans
marQ
25.8.2008 10:48:30 Ilmoita
Ja mitenköhän tämä kyseinen topikki liittyy eläimiin,lemmikkeihin tai eläintenhoitoon?

Mariet
25.8.2008 12:29:32 Ilmoita
ihmettelin tota samaa että mite tää liittyy eläimii.?
miiwa
25.8.2008 15:46:38 Ilmoita
LOL. Yrittävät nii olla jotai skinejä!! hahahah vittu skinejä nähnykkää!!!!!!!!!!
Jesee
25.8.2008 17:28:13 Ilmoita
Minun mielestä RUMIA miEHIÄ MUT kYL niitÄ pillulle pökkii
subbepikuu
25.8.2008 18:43:19 Ilmoita
Perseestä ne on..
mimmmu``
25.8.2008 18:45:52 Ilmoita
Yleistäminen maahanmuuttajista on toki turhaa mutta olen itse samaa mieltä että hyvin suuri osa on "loisia" yhteiskunnassa. Semmoset ihmiset joilla ei oo yhteisölle mitään annettavaa voisi mennä sinne omaan yhteisöönsä. Semmonen ihminen joka edes yrittää tehdä rehellistä työtä luetaan niiden joukkoon joilla on yhteiskunnalle jotain annettavaa, eli tuo mun periaate ei ole äärikansallista.

olen aivan samaa mieltä.
Angel
25.8.2008 18:52:08 Ilmoita
"ne elää suomen rahoilla tekemättä mitää ", tämä johtuu usen siitä että maahanmuuttajia ei oteta töihin joka taas johtuu rasismista ja ennakkoluuloista. Nämä ääri-isänmaalliset ovat yleensä kotoisin jostain lähiöistä eivätkä ole koskaan käyneet muualla eivätkä tiedä mistään mitään ja ovat jostain keksineet että valkoiset ovat jotenkin parempia kuin mustat.
Ässämix
25.8.2008 20:23:18 Ilmoita
Eiköhän ne sodat ole jo siellä kotimaassa loppuneet. Täällä on vaan niin mukava elää kun helpolla pääsee joka asian suhteen. Töihin ei tarvitse mennä koska sossusta saa paremmin rahaa kuin paska duunista. Ja kuka nyt niitä sitten oikeasti minnekkään kovin vastuullisiin tehtäviin ottaisikaan. Koulutus pitäisi eka järjestää ja kuka työnantaja nykyään haluaa vielä maksaa siitä että saa töihin henkilön joka pitää kouluttaa erikseen vielä tehtäväänsä.
xmasa
25.8.2008 22:17:47 Ilmoita
ajattelutapa naurettavaa ainaki.. mulle on joku isänmaa ihan vitun sama, oon vaan tänne syntyny ja oisin ihan hyvin voinu syntyä vaikka johonki iraniin eikä kiinnosta pätkääkään..
preference
26.8.2008 00:59:10 Ilmoita
Kaiken pitää pysyy balanssis, en liittys mut eipä mua haittaakka.
26.8.2008 10:40:01 Ilmoita
on niillä ainakin hyvä oikeusturva:saamarin ählämit yritti yks yö varastaa mun auton parkkipaikalta,näin niiden touhut ikkunasta ja menin tietty estämään,tais tulla huitaistua ählämiä rengasraudalla ni ainoa joka siitä hommasta sai tuomion olin minä,prkl!sen jälkeen muutto käsitys noista ulkomaalaisista suomessa...
leijona-70
26.8.2008 12:33:46 Ilmoita
Sieg Heil o/
Kill, Burn, Fuck & Victory \,,/
Nikkers
26.8.2008 17:47:04 Ilmoita
ajattelutapa naurettavaa ainaki.. mulle on joku isänmaa ihan vitun sama, oon vaan tänne syntyny ja oisin ihan hyvin voinu syntyä vaikka johonki iraniin eikä kiinnosta pätkääkään..

preference

Täysin samaa mieltä.

on niillä ainakin hyvä oikeusturva:saamarin ählämit yritti yks yö varastaa mun auton parkkipaikalta,näin niiden touhut ikkunasta ja menin tietty estämään,tais tulla huitaistua ählämiä rengasraudalla ni ainoa joka siitä hommasta sai tuomion olin minä,prkl!sen jälkeen muutto käsitys noista ulkomaalaisista suomessa...

leijona-70

Oma vika. Olisit ollu huitomatta, tai antanu niitten murtautua ensin niin nekin ois päässy tilille teostaan. Tiesitkö että valkoisetkin varastelee?

Kompostiperse
26.8.2008 19:44:53 Ilmoita
88! maahanmuuttajat vois pistää takas sinne mistä tuleekin :)
play_dead91
26.8.2008 20:51:22 Ilmoita
Olen täysin sitä mieltä et skinit on perseestä ja vitun urpoja jotka yrittävät olla vaa jotakin ja käyvät vaa muitten kimppuun koska haluu tapella tai joku on tumma. mitä vitun välii onko kiinalainen vai afrikkalainen?

MUTTA en ole myöskään maahanmuuttajien kannalla...on sellasia jotka oikeesti arvostavat apua ja yrittävät saada töitä ja tehdä jotakin suomen eteen...mutta suurin osa näitä vitun veroilla asuvia ählämi ja neekeri apinoita jotka raiskaavat suomalaisa naisia pitkin kujia ja pilkkaavat suomea yleisestikin....

Ite luen Mein Kampfia iha muuten vaa mielenkiinnosta, en sen takia että ottaisin siitä opiksi ja sortaisin muita kansallisuuksia :)

Jos jotkut tulevat tänne pakoon, heidän on oltava nöyränä ja tehdä jotakin sen eteen sitten eikä vain raiskata viattomia tyttöjä, terrorisoida mestoja ja maata kotona kun valtio maksaa heille tukia.
_MetallicA_
26.8.2008 21:38:12 Ilmoita
Jep. Olette varmasti kaikki kuulleet sanonnan: "meit on joka junaan"
Ässämix
26.8.2008 23:21:28 Ilmoita
preference

Elikk&au ml; mene sinä sinne vitun iraniin jos on isänmaa ihan sama :) katotaan viihykkö sielä yhtä hyvi!
Kryyvari
26.8.2008 23:24:42 Ilmoita
ja metallica puhuu asiaa :)
Kryyvari
27.8.2008 11:35:18 Ilmoita
Neekerit vittuu
GangsterFIN
27.8.2008 16:17:52 Ilmoita
Mä en näe isänmaata missään. tää on paska ja hyvä maa yhtäaikaa.aika hyvä sosiaaliturva mutta täälä ei saa yhtään erottua karehditaan tai vittuillaan.mä en ihonvärin perusteella vihollisiani etsi skinheadit on perseestä.kaikki pahuus on lapsellisuutta eli skinheadit on lapsellisia homoja.
hullu oranki
27.8.2008 17:51:55 Ilmoita
Neekerit vittuu
GangsterFIN

Gangsterit vittuun.

Mä en näe isänmaata missään. tää on paska ja hyvä maa yhtäaikaa.aika hyvä sosiaaliturva mutta täälä ei saa yhtään erottua karehditaan tai vittuillaan.mä en ihonvärin perusteella vihollisiani etsi skinheadit on perseestä.kaikki pahuus on lapsellisuutta eli skinheadit on lapsellisia homoja.
hullu oranki

Tässä taas asiaa. Onneks täällä on sentää jotai fiksuja.
Kompostiperse
28.8.2008 01:19:27 Ilmoita
Vittu mul kävi keittämää ku luin tätä topiccia .

Kaikki te vitun skinheadit ootte ihan saatanan kesken kasvusia!

Teil ei vittu oo yhtää järkee päässä !

ette osaa miettiä itteänne tummien asemassa!

Ja mitä tää joku fägäri sano et myyvät piraatteja siel tääl !

No vittu ne ei saa noin vaa työtä koska rasismi ei oo vieläkää kadonnu läheskää kokonaa!

Niil on ollu köyhät kotiolot jonka takia ei koulutusta!

Te vitun mulkut vaa kirjotatte tänne mitä saatte päähänne ettekä yhtää mieti mitä te kirjotatte ja miks nää tummat on tälläsiä NS_LOISIA_

Ne on ihmisii ihan siinä missä teki!

haistakaa vitun skinit pitkä paska .

Mielummin ottaisin tumma ihoselt selkääni ku antaisin skinien käydä porukas yhen kimppuu.

Kasvakaa aikuisiks.
Tounaii
28.8.2008 02:00:25 Ilmoita
heiheiheihei tounai, rauhotutkos vähä?

eikstääkii oo jo mielipide kysymys

hmm...nosiis... voinkyllä sanoa että kaikki mun kokemukset maahanmuuttajista on päin helvettiä.

mut on useet kerrat yritetty raiskaa ja vihjailtu, sitte se et ne puhelee telkkarissa et "miksi minä työtä tekisin kun saan yhtäpaljon rahaa vaikken" eikä ne ees helvetti soikoon voi mennä sotimaan suomen puolesta, meidän jotka antaa niille paikan olla?

ja kun ne varastelee ja pyytelee valtioit rahaa joihinkii mekkoihin.. ei jumala...

ja ennyt väitä et kaikki ois tommosii, mut en oo tavannu yhtää joka ei ois. ja pelkästää meijjän koulus on about 20 mustalaista, ja kaikki erityisluokal...

eikä kenenkään vanhempi ole töissä.--- hmm...

mielipiteeni koostuu näistä faktoista
Purple Emperor
28.8.2008 08:57:21 Ilmoita
metallica puhuu asiaa
marQ
28.8.2008 21:25:22 Ilmoita
en tajua että miks valitetaa siitä että "maahanmuuttajat elää meidän rahoilla". samanlaite me suomalaiset eletää meidän suomalaisten verorahoilla. jos jollakin on maassaan huono olla ni welcome. ei kait siitä nyt tarvii ihmistä leimaa jos rahaa ei ole. samanlaite me kaikki sossupummit eletää kun maahanmuuttajatkin.

vena
29.8.2008 15:24:49 Ilmoita
pitäähä joittenki pitää tää paikka vähä ruodus, ettei pakolaiset vie valtaa. tuo pakolais politiikka ku ei oikee toimi tääl...
Héktis
29.8.2008 20:59:36 Ilmoita
En sin valitetaan että ne ei ole töissä, ja sitten kun menee töihin nii valitetaan että ne vie meidän työpaikat... Aina löytyy jotain ^^
Ässämix
30.8.2008 16:15:48 Ilmoita
Kyllä nyt jumalauta jokasen Suomalaisen luulis isänmaataan kunnioittavan. Mikä mies on sellanen joka sanoo että ei oo isänmaalla vitun väliä? Siitä sit vaan vaikka afrikkaan asuun katotaa tuutteko takas
Cruis0
30.8.2008 22:57:17 Ilmoita
Hmm.. Menisin mielelläni käymään afrikassa.. Mutta jos siellä joudut onnettomuuteen ja saat verensiirron nii 90 prosentin varmuudella saat AIDSin :S

Saahan isänmaataan kunnioittaa mutta eipidä leimata muita maita tai ulkomaalaisia jotenki huonommiksi ^^
Ässämix
31.8.2008 20:50:37 Ilmoita
Mielestäni jokaisella on oikeus elää rauhassa oli sitten musta tai keltainen.Tuommoinen rasismi se on perseestä !
Pikku piru
19.9.2008 05:02:15 Ilmoita
Kuula kalloon vaan niitä täälä ei kaivata!
Thanasos
28.9.2008 17:40:45 Ilmoita
Moni tääläkään ei tajua mitä eroa on skinnareilla eli suomeks Rasisteilla ja uusnatseilla on eroo. Jotkut skinit väittää kivenkovaa vastaa että tuntevat venäjältä skinnareita, tosiasiahan on että skinnari puolustaa suomalaisen etua sekä pitää suomalaiset suomalaisina. Sekä venäjän Skinnarit edustaa samaa. UusNatsit eli perseenreijät, jotka potkii vaikka seinää jos se on musta, eli rasismi joka liittyy Juutalaisiin. Koska nämä sankarit kunnioittaa Hitleriä. Siinä on niiden ero. Skinnarit ja Uusnatsit on erilaisia mutta periaate on melkein sama sekä toiminta tapa. Mun mielestä siinä ei oo ihan vikaa, kyllähän melkee joka viikko saa lukea netistä kuinka afrikasta tai muualta tulleet raiskaavat pikkulapsia, sekä Mustalaiset varastaa kaikilta. Mutta kaikki ei valitettavasti ole semmosia, suomalaiset on samanlaisia kun ulkomaalaiset.Ihonväri on eri ja periaatteet, uskonnot ja tämmöset jutut, jopa somaliassakin on omat skinnarinsa.
-Snake-
29.9.2008 10:12:51 Ilmoita
ihania
mie vain
29.9.2008 10:20:42 Ilmoita
miksihän toi mun kommentti ei tullu kokonaa toho? :O

Eli siis kirjoitin että ne on ihania ja itse olen jotenki hulluna niihin, vaikken rasisti olekkaa..
ne vaan vetoaa muhu
mie vain
30.9.2008 22:16:00 Ilmoita
sais tulla laki että jos neekeri on yli kuukauden työtön ni potkis pois maasta =)
rh4rehe4y4y
5.10.2008 20:39:07 Ilmoita
Skinit ovat noloja lauma eläimiä

Nicholas aleksei
21.10.2008 02:33:16 Ilmoita
tuota sanoisin ihmisille sen verran jotka ovat tuonne rasistisia kommentteja laittaneet... ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ!!!!! naurettavaa yleistää asioita koska se ei johda mihinkään. jos olet rasisti niin muistahan katsoa että päälläsi ei ole minkäänlaisia ulkomaalaisia vaatteita tai sinun elämässä ei ole yhtään ulkomaalaista tavaraa muuten olet täysi pelle ja teidän sanoilla ``rotupetturi``. niin ja suomessa on monta ulkomaalaista jotka yrittävät tehdä teitä ainakin pizzerioissa jos ei muualla eli ei kaikki ole semmoisia joten en yleistäisi asioita.....
HaRd_LiFe
9.11.2008 22:56:16 Ilmoita
[54]Re: Skinheadit21.10.2008 02:33:16 Ilmoita
tuota sanoisin ihmisille sen verran jotka ovat tuonne rasistisia kommentteja laittaneet... ÄLKÄÄ YLEISTÄKÖ!!!!! naurettavaa yleistää asioita koska se ei johda mihinkään. jos olet rasisti niin muistahan katsoa että päälläsi ei ole minkäänlaisia ulkomaalaisia vaatteita tai sinun elämässä ei ole yhtään ulkomaalaista tavaraa muuten olet täysi pelle ja teidän sanoilla ``rotupetturi``. niin ja suomessa on monta ulkomaalaista jotka yrittävät tehdä teitä ainakin pizzerioissa jos ei muualla eli ei kaikki ole semmoisia joten en yleistäisi asioita.....

HaRd_LiFe

oikeesti mitä vittuu? heiheihei, kemalit tulee tänne sentakii et ne tekee meille pizzaa.. ne on okei, ei niit kukaa vihaakka, mut mietis mannei ja somppui ja thaimaalaisii ja muita sosiaali pummeja? eikö ne sun mielestä vois painuu vittuu täält? mannet ei tee töitä ja ne kerksuu sillä, vaatii suomelta rahaa ja ainpaikan ja ei suostu ees sotimaa? somput kerjää rahaa helsingin kaduil ja on olevinaa jtn faking gangstoi, ja thaimaalaiset iskee pikku tyttöjä ja raiskaa niitä, ah miten ihanaa väkeä nämä mamut.

OKEI, yleistän, mut mitä vitun väliä ku ne kaikki ON tommosia, ei mulla mtn neekereitä jotka on syntyn suomes tai kinuskeja vastaan oo, ne sentäs TEKEE jtn

Purple Emperor
11.11.2008 09:40:43 Ilmoita
"ne elää suomen rahoilla tekemättä mitää ", tämä johtuu usen siitä että maahanmuuttajia ei oteta töihin joka taas johtuu rasismista ja ennakkoluuloista. Nämä ääri-isänmaalliset ovat yleensä kotoisin jostain lähiöistä eivätkä ole koskaan käyneet muualla eivätkä tiedä mistään mitään ja ovat jostain keksineet että valkoiset ovat jotenkin parempia kuin mustat.

täysin totta!mitä vittua oikein valitatte että mustat sun muut elää suomen rahoilla eikä käy töissä, ettekö tajuu että juuri siks ne ei saa töitä koska kaikilla on samanlaiset ennakkoluulot kuin teillä. kyllähän ne töitä tekis jos jostain vaan sais/annettais, muttaku ei. JA YLEISTÄMINEN ON VITUN TYHMÄÄ!
aino15
11.11.2008 10:25:41 Ilmoita
maahanmuuttajat???... mulla on sellainen käsitys ettã me "suomalaiset" ei olla niitä oikeita suomalaisia....eli meidän sukujuuret on jossain muualla kuin suomessa.... eikös saamelaiset oo sitä meidän alkuperäiskansaa?
Anam
14.11.2008 11:56:34 Ilmoita
Mun mielestä on säälittävää alkaa ruikuttamaan et maahanmuuttajat vie meidän rahat ja tyyliin et maahanmuuttajat tekee rikoksii hirveest, mut kattokaapa kaikki skinheadit suomalaisia silmiin ja kattokaan onko ne nyt niin reiluja ?? Kaikki on tasa-arvosia vaikka olis mikä tilanne. Miettikää sitä.
Neksuu
16.11.2008 00:35:33 Ilmoita
Tässä hommassa ehkä naurettavinta on se, että ollaan rasisteja skinheadin nimissä. Skinheadhan on käsittääkseni Jamaikalta lähtöisin.

Ja tiedoksi vain tietämättömille, että kyllä nämä 'neekerit' ja 'ählämit' tekevät töitä siinä missä suomalaisetkin. Melkein jokainen tietämäni somalinainen on töissä vanhainkodissa, melkeinen jokainen tietämäni somalimies on luuta kädessään tai bussin ratissa, melkein jokainen irakilainen, turkkilainen, kurdilainen on töissä pizzerioissa, melkein jokainen iranilainen nainen on kampaamossa töissä. Tutustukaa asiaan ennen kuin inisette joka vitun asiasta.

Toki jokainen ähhlämineekeri ei tee töitä, mutta tekeekö jokainen suomalainen? Kyllä monet suomalaisetkin näyttää viihtyvän enemmän pullo kädessään kuin tekevän niitä töitä.

Ei tarvitse katsoa omaa napaa pidemmälle, sillä kyllä suomalaisistakin samat viat löytyvät.

Olen Suomessa syntynyt ja Suomen kansalainen, mutta silti ulkomaalaistaustainen. Pyydän vitusti anteeksi etten lukion ohella ehdi käydä töissä.

Aika moni suomalainen asuu ulkomailla. Toivotteko itsellenne samanlaista kohtelua mitä annatte näille ählämineekereille, jos asuisitte itse ulkomailla olosuhteiden pakosta? En usko, että yksikään ulkomaalainen olisi tullut tänne vapaaehtoisena. Onhan niitä paljon kauniimipiakin ja suvaitsevampiakin paikkoja kuin Suomi.

Älkää yliarvostako maatanne, sillä täällä ei ole paljon paskaakaan muihin maihin verrattuna.

Ei - en vihaa suomalaisia, sillä olen itsekin osittain suomalainen. Ei - en vihaa Suomea. Olen vain realisti ja yritän avata silmänne.

Haukkumaviestit, odotan teitä!
Yulia_
16.11.2008 00:42:21 Ilmoita
Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitäni tässä samalla, kun lisään muutaman asian edelliseen viestiini.

Minun äitini on kampaaja ja oli tässä vähän aikaa sitten vielä yhdessä kampaamossa töissä, kunnes otti loparit. Lopareiden syy on se, että suomalainen työnantaja on rasisti ja kiduttaa ja nöyryyttää äitiäni siellä pitkin työaikoja.

Äitini ja hänen ystävättärensä istuivat metrossa tulossa töistä kotiin, kun siihen tulee muutama juovuksissa oleva suomalainen vittuilemaan, että paikat vapaaksi.

Tiedän yhden ulkomaalaisen naisen, joka tekee töitä _vapaaehtoisesti_ vanhainkodissa. Kuinka moni teistä skineistä olisi itse valmis siihen?

Aika harva täällä arvostaa työssäkäyviä ulkomaalaisia. Jokainen työssäkäyvä ählämineekeri luokitellaan työttömäksi sossukerjäläiseksi.
Yulia_
16.11.2008 00:51:18 Ilmoita

Ihan samoin olisi toimittu, jos kyseessä olisi ollut suomalainen. Vitun typerä. Tutustu isänmaasi lakiin.

Helppoahan se on täällä elää, sossusta saa rahaa ja senkun vaan painaa lisää niitä muksuja koko ajan kun vaan kerkiää. Helppoa elämää siis, ei tarvitse tehdä mitään duunia kun joka vuos pukkaa uutta kakaraa pihalle.

Mitä valitat? Lisää veronmaksajia. Äläkä yliarvosta noita sun sossujas. Ei sieltä rahaa heru sen verran, et pystyis suurperhe elättää.
Yulia_
16.11.2008 21:24:52 Ilmoita
Kompostiperse, kannattaa lukea säännöt:

7. Älä koipoi tekstiä muilta Internet-sivustoilta. Älä kopioi kokonaisia kirjoituksia tai artikkeleita muista Internet-palveluista jos et ole varma että asianomistaja on sen sallinut. Jos lainaat jotakin toiselta sivustolta, tulee sinun aina ilmoittaa lähde. Lainaaminen ei tarkoita kokonaisten artikkeleiden kopiointia.
NiBBi
4.12.2008 13:04:57 Ilmoita
Tunnen yhden ihmisen, joka kuuluu skinhead-kulttuuriin.
NiBBi