27.3.2008 18:43:52Ilmoita
OTAN ILMAISEKSI KOIRAN
olisin kiinnostunut sellaisesta koirasta, joka
pitää lapsista ja osaa käyttäytyä.
ja ja sukupuoli voi olla uros mieluiten. ota yhteyttä
lähetä sähköpostia mun
sähköposti on mirikli94@hotmail.com
- Kommentteja: 47
- Lukukerrat: 7376
- Viimeisin kommentti: 28.5.2008 21:58:17
Keskustelu on lukittu
[1]
Re: OTAN ILMAISEKSI KOIRAN
27.3.2008 19:17:07
Ilmoita
ilmainen koira ? ;o . Tuskimpa saat jos pentua meinasit ?.
ida_
Jos sä pennun meinaat hankkii ni sun ittes
pitää siitä saada lapsirakas ja tottelevaine.
Tuskin ilmasiks koiraa saat. Ja näyttää
tietämys olla täysin NOLLA !
PikkuJ
ilmainen koira --> ei rahaa ostaa koiraa--> onko rahaa
ruokkia sitä, tai käyttää tarpeen mukaan
tohtorilla ?
ja yleensä jos koira lahjoitetaan niin sillä on jotain käyttäytymiseen liittyviä ongelmia tai muuta terveydellistä vikaa...
tai jotain kunhan mietiskelen
ripulikissa
ja yleensä jos koira lahjoitetaan niin sillä on jotain käyttäytymiseen liittyviä ongelmia tai muuta terveydellistä vikaa...
tai jotain kunhan mietiskelen
Tämä on turha paikkaa hankkia koiraa ja toi
viesti, millä kyselit on viellä tyhmempi tapa
saada koiran.
Koiran pentuja et tule ilmaiseksi saamaan, ellet oikeasti löydä tästä maailmasta ihmisen, joka antaa tuntemattomalle ilmasiksi koiran, varsinkin jos sähköpostissa on 94 mukana.
Muutenkin ihminen, joka antaisi koiransa pois, ei varmaankaan halua siitä ihan vain luopua, ilman että on varma että fuffe menee oikeesti kotiin, missä sen ottaa uusi perhe takaisin.
Suosittelen ihan rahalla ostaa koiranpennun, koska sen voi kouluttaa ja kasvattaa, koska tiedän kun melkein täysikasvuisen koiran otin, jota oli entinen omistaja piessyt ja pitänyt komerossa, niin sille samaistuminen on vaikeaa ja muutenkin alussa sai melkein pakottaa syömään. :P
Lisättäköön: Älä missään nimessä hanki koiraa, jos nyt keksit että semmonen olisi kiva, kun naapurin Pekalla ja Maijalla on koira. Se on vähän sama, kun hommaisi kakaran, kun paras kaveri tuupattii paksuksi.
SarXia
Koiran pentuja et tule ilmaiseksi saamaan, ellet oikeasti löydä tästä maailmasta ihmisen, joka antaa tuntemattomalle ilmasiksi koiran, varsinkin jos sähköpostissa on 94 mukana.
Muutenkin ihminen, joka antaisi koiransa pois, ei varmaankaan halua siitä ihan vain luopua, ilman että on varma että fuffe menee oikeesti kotiin, missä sen ottaa uusi perhe takaisin.
Suosittelen ihan rahalla ostaa koiranpennun, koska sen voi kouluttaa ja kasvattaa, koska tiedän kun melkein täysikasvuisen koiran otin, jota oli entinen omistaja piessyt ja pitänyt komerossa, niin sille samaistuminen on vaikeaa ja muutenkin alussa sai melkein pakottaa syömään. :P
Lisättäköön: Älä missään nimessä hanki koiraa, jos nyt keksit että semmonen olisi kiva, kun naapurin Pekalla ja Maijalla on koira. Se on vähän sama, kun hommaisi kakaran, kun paras kaveri tuupattii paksuksi.
Huoh. Ilmaiseksi koiraa tuskin saat - ja edes sopimuksella
en kehota sellaista ottamaan. On meinaa muuten
omankädenkokemusta siltä saralta.
On parempi varautua maksamaan koirasta iso summa, jos rotukoiran mielii. Sekarotuinen tai paperiton lähtenee halvemmalla.
Rotukoirissa on myös sellainen sijoitusmahdollisuus olemassa, jolloin koiran hinta on pienempi, mutta kasvattajalla on pennutus-/näyttelyoikeus koiraan.
Koiran hankinta ei ole pikku juttu, sitä täytyy suunnitella ja harkita pitkään. Minulla on myös omakohtaista kokemusta koiran "pilaamisesta", kun sen ottaa lapsen vastuulle. Koira ei siis koskaan saa olla vain lapsen lemmikki, vaan sen pitää olla koko perheen yhteinen. Toisin sanoen koulutusta ei saa jättää lapsen harteille.
Toisaalta tämä haiskahtaa ikävästi provosointiviestiltä - mutta samantekevää minulle.
PihlainenOn parempi varautua maksamaan koirasta iso summa, jos rotukoiran mielii. Sekarotuinen tai paperiton lähtenee halvemmalla.
Rotukoirissa on myös sellainen sijoitusmahdollisuus olemassa, jolloin koiran hinta on pienempi, mutta kasvattajalla on pennutus-/näyttelyoikeus koiraan.
Koiran hankinta ei ole pikku juttu, sitä täytyy suunnitella ja harkita pitkään. Minulla on myös omakohtaista kokemusta koiran "pilaamisesta", kun sen ottaa lapsen vastuulle. Koira ei siis koskaan saa olla vain lapsen lemmikki, vaan sen pitää olla koko perheen yhteinen. Toisin sanoen koulutusta ei saa jättää lapsen harteille.
Toisaalta tämä haiskahtaa ikävästi provosointiviestiltä - mutta samantekevää minulle.
Tuo sinun lol kommenttisi kruunasi kaiken. Sinun laisellesi
en antaisi koiraa iki-maailmassa ennen kuin olisin varma
että olet pääsyt tuosta lol iästä
ohi, ja kasvanut pissasta naiseksi.
-jope-
Tuo sinun lol kommenttisi kruunasi kaiken. Sinun laisellesi
en antaisi koiraa iki-maailmassa ennen kuin olisin varma
että olet pääsyt tuosta lol iästä
ohi, ja kasvanut pissasta naiseksi.
-jope-
Ei kai kukaan oikeasti ole niin juusto ja uskoo,että
toi on tosissaan? Kukaan,ei kukaan, voi olla niin
tyhmä,et; a) yrittää hankkia koiraa apinoissa
b)hankkia ilmaseks koiraa 8D Hahah.
lootusenkukka
meinasit koiran pentuu? taidat ite olla viä pentu
ysinelone että ei näin. angstaat mutsille ja itket
haluun koiran haluun haluun ja kostat hankkimalla ilmaseks
mikä ei tule onnistumaan.
Johnny Knoxville
Ilmanen koira ? apinat.fi ? VÄÄRÄ PAIKKA !
Vitut kukaan sulle täältä koiraa anna
ilmatteeks ellei ole frendi/tuttu (tuskinpa) Hanki sitä
rahaa niin saat koiras. Jos on köyhä perhe paska
tsägä.....
Snoopy
Tyydy kissaan, sen saa ilmatteeks (jos joittenkin on pakko
luopua, esim. allergian takia)
Kissaa sun ei tarvi ees ulkoiluttaa jos oot laiskaluonne, eikä opettaa temppuja. :)
-Takku-
Kissaa sun ei tarvi ees ulkoiluttaa jos oot laiskaluonne, eikä opettaa temppuja. :)
Sekarotuisia koiranpentuja saa kyllä ilmaiseksi. (ei
tietenkään kaikki halua lahjottaa, mutta jotkut
kyllä)
titiau
kyllä koiria saa ilmaiseksi,tai voi saada
jos joku esim ottaa sijoitukseen.Sijoituskoirasta kun ei sen omistajalle makseta mitään.
Menninkäistyttöjos joku esim ottaa sijoitukseen.Sijoituskoirasta kun ei sen omistajalle makseta mitään.
sekarotuisia saa ilmaiseksi, jos joku on niitä
antamassa.
werner
Mun mielestä jo toi "lol!!!!!!!! kyl voi
saada" kertoo ihmisestä jo melko
paljon.
Enkä usko,että -94:lle annetaan koiraa. Pyydä vanhempias koiraa kyselemään. Todella harva täysjärkinen aikuinen antaa alaikäiselle ilman vanhempien kanssa puhumista mitään lemmikkiä. Ja jos (ilmaista)koiraa keskustelupalstoilta kyselet,kannattaa kritiikkiin varautua ja vastata fiksusti! Omasta mielestäni tuo "LOL" on sama ku kiipeisit perse eellä puuhun. Eli meet takapakkia koko asiassa.
Voin sanoa, että hiiriä uusiin koteihin annettaessa en todellakaan anna miettimättä millainen tuleva koti on,taikka puhumutta vanhempien kanssa!Ja itsekin olen vasta 17-vuotias, eli täysin lapsi.
mustijamirri
Enkä usko,että -94:lle annetaan koiraa. Pyydä vanhempias koiraa kyselemään. Todella harva täysjärkinen aikuinen antaa alaikäiselle ilman vanhempien kanssa puhumista mitään lemmikkiä. Ja jos (ilmaista)koiraa keskustelupalstoilta kyselet,kannattaa kritiikkiin varautua ja vastata fiksusti! Omasta mielestäni tuo "LOL" on sama ku kiipeisit perse eellä puuhun. Eli meet takapakkia koko asiassa.
Voin sanoa, että hiiriä uusiin koteihin annettaessa en todellakaan anna miettimättä millainen tuleva koti on,taikka puhumutta vanhempien kanssa!Ja itsekin olen vasta 17-vuotias, eli täysin lapsi.
mul olis varmaa tiedos yks koira mist kaveri haluaa eroon :D
se on sen tyttöystävän äidin koira mut
suunniteltiin kaverin kans jos teurastettas se ko alkaa
käymää hermoil sen verra, voisin kysyä
kaverilt jos lähetettäs paketis sinne päin
:D
Yuha
mustijamirri koitas ny ol helvetti pätemäst siel
alaikästes kans itellekki annettiin koira ko olin 8 ja
exä sai kissan 5vanhana ja ite hoiti sitä siihen
asti ko delas kasvaimeen
Yuha
Hahaha ja vielä kerran ha. Sinulle en antaisi edes
kaloja, ei varmaan eläisi paria päivää
pidempään. Anteeksi vain, mutta ehkä et minua
tunnista, mutta tiedän sinut. Itse en möisi
yhtään eläintä sinulle, eikä
toivottavasti myy kukaan muukaan ! Kasva ensin, ei
mikään 94 syntyny oo viel valmis huolehtimaan ITSE
koirasta, ja koiraa täytyy aina haluta koko perhe. Ja
kukaan ei anna tervettä / tervejärkistä
koiraa ilmaiseksi, ainakaan alaikäiselle!
TuhlaajapoikaTosiaan taidän tästä mennä
kettelemään kahvia :D! Tostiaan ostin omilla
rahoilla uuden moccamasterin :) oli kuulkaa KALLIS! voitteko
kuvitella -.- Limited pro poison carbon fiber edition!!!
359,90€
Kuka lemmikkejä kaipaa ! pääasia on että ei joudu juomaan etikkaa!!!
prospecial
Kuka lemmikkejä kaipaa ! pääasia on että ei joudu juomaan etikkaa!!!
voi vitun vittu . enhän mä nyt noin huono voi olla
kirjottaa !!! :o Liimaa sormissa! NoLol. jokatapauksessa,
saatana.
prospecial
Kyllä ainaki sekarotusia koiranpentuja ilimatteeks saa.
Monesti on kaupan ilmotustauluilla ilmotuksia,että
annetaan sekarotuisia koiranpentuja. Kannattaa myös
kahtoo keltasenpörssin sivuilta siellä on
monestikki annettu eläimiä ilimatteeksi, mutta
kannattaa kysyä kyllä miksi koira annetaan
ilimatteeksi. Koska on just aika paljon ihmisiä jotka
antaa ilimatteeks eläimiä sen takia,että
niillä on luonnevika tai sitten eläin on sairas
tai niin vanha et siitä halutaan luopua. monesti
kyllä ihmiset antaa myös eläimiä
allergian takia tai pitovaikeuksien takia. Puhasrotusta
koiraa/pentua hyvin harvon ilimatteeks saa.
akka_86
TEILLE,joiden mielestä koiraa,tai koiranpentua ei saa
ilmaiseksi!
Oman perheen koira on ainakin täysin penikkana täysin ilmaiseksi saatu.
Mitään mielenvika häiriöitä tai sairauksia sun muuta vastaavaa koirassa ei ole nyt parin vuoden aikana ilmennyt!
Täysin hieno uros koira on,lapsirakas.
Tykkää reippaasta ulkoilusta,ja irtikin voi lenkille mukaan ottaa.
Koirassa ei mitään vikaa!
^|GraZy|^
Oman perheen koira on ainakin täysin penikkana täysin ilmaiseksi saatu.
Mitään mielenvika häiriöitä tai sairauksia sun muuta vastaavaa koirassa ei ole nyt parin vuoden aikana ilmennyt!
Täysin hieno uros koira on,lapsirakas.
Tykkää reippaasta ulkoilusta,ja irtikin voi lenkille mukaan ottaa.
Koirassa ei mitään vikaa!
oot 94 ja pyydät netin kautta salee ilman mutsis/faijas
lupaa koiraa?!
Emmam0i
äläs nyt. muuten millä luokalla 94 on?
prospecial
seiskalla.. :o mitä ihmettä ! tuntuis että
ysineloset olis ala asteella .. noo niin se aika
rientäää. :)
Ziriklii minusta tuntuu että et tarvitse koiraa :D
tämä on hyvä keskustelu :) tyhmää ihmistä on aina mukava mollata :D
prospecial
Ziriklii minusta tuntuu että et tarvitse koiraa :D
Haha, joo. ::D Kiva koirakeskustelu.
Yrittämällä hankkia apinat.fi : stä koiraa on sama kuin yrittäisit hankkia apinaa ? Not gonna happen.
älytöntä.. jos on pakko lemmikki hankkia,
niin hanki kissa niitä on helppo saada vähän
mistä vaan, jos ei muuten niin naapureilta saa aina
varastettua ^^
DoMsQ
Siis toiha on jo sairasta. Ei kukaan anna koiraasa ilmasiks,
varsinkaan ysineloselle. Siis jos haluut siitä kunnon
koiran, lapsirakkaan, tottelevaisen ja kiltin, niin joudut
kyllä maksaa vähintaan kaks tai kolmeki
sataa.
Meillä on koira, rotukoira joka pentuna otettiin, nii se makso 600$, ja jos aijot vielä siihen saaha ilmaseks, nii turha luulo.
Jos koiria annetaan ilmasiks, nii ne on joko ylivillejä, tai mitä mä oon lukenu, nii ne ei tykkää lapsista tai perheen muista eläimistä.
En oikeen usko että koiran saat, ainakaan tolla ilmotuksella. Sun pitäs olla valmis maksamaan koirasta, koska jos ilmasiks koiran ottaa nii siitä ei välttämättä tuu huolehdittuu, mutta jos maksat pari, tai kolmeki sataa, nii sitten siitä tulee huolehdittuu.
Kasvat vähä ensin, ja sitten ku oot omassa kämpässä ja sulla on rahaa pitää koiraa, nii sitten kannattaa hankkii. Koska jos koiran ilmasiks saat, nii sun pitää miettii että onko sulla rahaa siihen koiraan. Jos ei oo varaa koiraa ostaa, nii onko sulla sitten siihen ruokaan ?
Tää oli vaan mun mielipide, enkä halunnu pahottaa kenenkään mieltä. Mutta kannattaa harkita asiaa toooosi pitkään ennenkun oot valmis.
OTTAKAA KANTAA!
NiBBi
Meillä on koira, rotukoira joka pentuna otettiin, nii se makso 600$, ja jos aijot vielä siihen saaha ilmaseks, nii turha luulo.
Jos koiria annetaan ilmasiks, nii ne on joko ylivillejä, tai mitä mä oon lukenu, nii ne ei tykkää lapsista tai perheen muista eläimistä.
En oikeen usko että koiran saat, ainakaan tolla ilmotuksella. Sun pitäs olla valmis maksamaan koirasta, koska jos ilmasiks koiran ottaa nii siitä ei välttämättä tuu huolehdittuu, mutta jos maksat pari, tai kolmeki sataa, nii sitten siitä tulee huolehdittuu.
Kasvat vähä ensin, ja sitten ku oot omassa kämpässä ja sulla on rahaa pitää koiraa, nii sitten kannattaa hankkii. Koska jos koiran ilmasiks saat, nii sun pitää miettii että onko sulla rahaa siihen koiraan. Jos ei oo varaa koiraa ostaa, nii onko sulla sitten siihen ruokaan ?
Tää oli vaan mun mielipide, enkä halunnu pahottaa kenenkään mieltä. Mutta kannattaa harkita asiaa toooosi pitkään ennenkun oot valmis.
OTTAKAA KANTAA!
vähän teinimäistä tulla tänne
pätee ja lässyttää jollekkin nuoremmalle
että ei alaikäisille koiraa, eiköhän se
asu vielä kuitenkin vanhempiensa luona vielä
tuossa iässä ja ne on kyllä varmasti tukena
koiran hoidossa ja sitäpaitsi kyllä koiria
annetaan myös ilmaiseksi jos jollakin on vain semmoinen
elämäntilanne että on pakko luopua.. hahaha
säälittävää käytöstä
täällä joiltakin..
paulatyttö
http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/apula/apula.pl?1
ht tp://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/apula/apula.pl?2
ensi mmäisessä linkissä ilmaiseski annettavia monirotuisia, jälkimmäisessa rotukoiria.
Hansteri
ht tp://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/apula/apula.pl?2
ensi mmäisessä linkissä ilmaiseski annettavia monirotuisia, jälkimmäisessa rotukoiria.
Ottaisin ilmaiseksi myös hummer h2, ps3. uus tietokone,
talo caribialta. huvilan. kartanon. sit ottaisin myös
ilmaiseksi huippuluokan äänitys studion. ja sit
viel vaik ponin ja tikkarin
Originelli
Ottaisin ilmaiseksi myös hummer h2, ps3. uus tietokone,
talo caribialta. huvilan. kartanon. sit ottaisin myös
ilmaiseksi huippuluokan äänitys studion. ja sit
viel vaik ponin ja tikkarin
Originelli
ihan sairasta joku 94 haluaa koiran
No yleensä koiria saa jos joku on allerginen tai sit joku koira on saanut pentuja ja ne on luovutus iässä mut en kyllä antais 94 mitään koiraa! :D
saara``No yleensä koiria saa jos joku on allerginen tai sit joku koira on saanut pentuja ja ne on luovutus iässä mut en kyllä antais 94 mitään koiraa! :D
vvvoi juma. Toi sun otsikko menee jo vähä yli.
Otan ilmaiseksi koiran, siis otan. Meinasitsää
ottaa vai saaha ? Aika paska tsägä tol otsikos, ja
muutenki.
NiBBi
mee nelosen sivuille niilhä on se joku ohjelma mis ne
ettii uutta kotii niille elukoile. Ainii mut eipä taida
94 saada iha sitä kautta.. hmm. joo sori. sano
äitilles et hoitaa ton homman.
neea