Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Matkailu > Silja vai Viiking
01:00 Uutisikkuna

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

11.3.2007 01:05:22Ilmoita

Silja vai Viiking

Matkustukseni laivalla ovat aina olleet mukavia.
Olen matkustanut sekä Viikkarilla että siljalla
Ystäväni allergikkona on kokeillut muutamia kertoja kanssani siljaa. Toiminta Siljalla ei ole tarpeeksi hyvä. Viikkarilla palvelu taas pelaa vähän turhankin hyvin:D kokonaisuutena oma mielipiteeni sellaiseen nuorisolle sopivaksi laivaksi on Vikingline.

Yksinkertainen kysymys...teidän mielipide Viking vai silja

jari88_
Keskustelu on lukittu
Re: Silja vai Viiking
11.3.2007 10:21:38 Ilmoita
Molempien hytit tahtovat olla paskaisia ja varsinkin Silja Europan keskiyön show on perseestä kun klo24 komennetaan tanssilattia tyhjäksi ja vajaan tunnin esitetään jotain seniiliShowta;( Eestiläiset omistajat tuntuvat tykkäävän ryssäläisille tehdyistä perseenheilutus showsta eli eläkeläisille ja ruskeille sopiva paatti;(
EsaM
11.3.2007 11:34:34 Ilmoita
Siljat ovat ainakin näöltään hienommat sisältä.
Mutt kyllä varmaan Siljalla menisin.
Ozee
12.3.2007 07:44:14 Ilmoita
Itse suosin Siljaa, koska en tosiaan kaipaa mitään nuorison villiä biletysmestaa, kun tahdon risteilylle. Ja kuten joku edellä jo mainitsi, niin Silja on hienomman näköinen. Enkä minä ole kyllä huomannut mitään eroa palvelun tasossa.
Pihlainen
12.3.2007 13:20:11 Ilmoita
En tiedä, kun olen käynyt pelkällä Wikingilla. Tai oikeestaan kävin pienenä, mutta en muista enää siitä mitään...
Eetu
13.3.2007 07:47:21 Ilmoita
Kyllä silja on mun mielestä parempi! Silja serenade ja symphony kaikkein hienoimmat=)
src