28.7.2008 19:57:19Ilmoita
Asuntoja tampereelta?
siis haluisin tietää et onko tampereella yleisesti
kalliita kaikki asunnot niinkuin esim
helsingissä?
kun itse haluaisin muuttaa jonnekkin
isoon kaupunkiin mutta helsingissä on liian kalliita
asuntoja, siis ihan johonki opiskelija
kämppää tai kerrostaloon vuokralle..
vastailkaa jos tiiätte, ja google yritin jo :'DD
- Kommentteja: 6
- Lukukerrat: 490
- Viimeisin kommentti: 30.7.2008 14:53:58
Keskustelu on lukittu
hmm.. turku.. ja ei se siitä oo, mullon aika vapaa
elämä, mut tää pien alue ahistaa mua
niin paljo, kaikki kiusaa yms. mutsiis joo, turku, se on
aika kaukana kaikesta eiks? en tiiä sopeutuisinko
sinne, siiskun oon aika tälläi jrock,emo tyylinen
ja täällä missä nyt asun ni mua ei
hyväksytä
Purple EmperorVai on asiat noin... Ei se varmaan kivaa ole, mutta ootelepa
pari vuotta, niin eiköhän tuollainen lapsellinen
syrjintä lopu.
Niin, ja mistä kaikesta Turku on kaukana? Kyllä sieltä palveluja löytyy ihan omasta takaa, ei tarvitse mihinkään kauemmas sieltä lähteä. Onhan se sentään entinen Suomen pääkaupunki! Mutta jos sieltä pitää muualle Suomeen päästä, niin tietysti sieltä matkaa joka puollelle ihan eri lailla kuin jostain Keski-Suomesta.
Turussa on niin paljon erilaisia ihmisiä, että ei yks jrock/emo-tyyppi pistä katukuvasta silmään mitenkään erityisesti. Mutta, ilmeisesti asut jossain maalla, missä porukkaa on vähempi, ja juntit ei tajua sua:P En oo kyllä muistaakseni koskaan tuollaista kohdannut, vaan olen saanut olla ihan rauhassa oma outo itseni, vaikka maalta kotoisin olenkin. Ylä-asteella tietty se meininki oli mitä oli, mutta nuorilla ihmisillä on tapana kasvaa iän myötä. Myös järjeltään.
JahwettiNiin, ja mistä kaikesta Turku on kaukana? Kyllä sieltä palveluja löytyy ihan omasta takaa, ei tarvitse mihinkään kauemmas sieltä lähteä. Onhan se sentään entinen Suomen pääkaupunki! Mutta jos sieltä pitää muualle Suomeen päästä, niin tietysti sieltä matkaa joka puollelle ihan eri lailla kuin jostain Keski-Suomesta.
Turussa on niin paljon erilaisia ihmisiä, että ei yks jrock/emo-tyyppi pistä katukuvasta silmään mitenkään erityisesti. Mutta, ilmeisesti asut jossain maalla, missä porukkaa on vähempi, ja juntit ei tajua sua:P En oo kyllä muistaakseni koskaan tuollaista kohdannut, vaan olen saanut olla ihan rauhassa oma outo itseni, vaikka maalta kotoisin olenkin. Ylä-asteella tietty se meininki oli mitä oli, mutta nuorilla ihmisillä on tapana kasvaa iän myötä. Myös järjeltään.
joo, niin on vähän mennyt, mut se siin just onkin
kun oon aina aatellu et joo enää pari vuotta
tarvii oottaa ja sillee mut en usko et enää
jaksaisin. pääsekoo :D
mutjoo, tamperetta ihan näin aluksi aattelin koska siellä on paljon asukkaita, ja sellaiseen paikkaan haluisin, niinkuin helsingis oon huomannu et siel voi kulkeekki ihan vapaasti ilman et joku koko ajan arvostelee sun vaatteita tai naamaa..
voihan tosta turusta kattoo sitten netistä jotai tietoo..
Purple Emperormutjoo, tamperetta ihan näin aluksi aattelin koska siellä on paljon asukkaita, ja sellaiseen paikkaan haluisin, niinkuin helsingis oon huomannu et siel voi kulkeekki ihan vapaasti ilman et joku koko ajan arvostelee sun vaatteita tai naamaa..
voihan tosta turusta kattoo sitten netistä jotai tietoo..
Muuta tampereelle!! :D tampere on paras!! kyl tääl
on opiskelijakämppiä ja aika paljonkin! Tampereella
ketään ei kiusata..en oo ainkaa koskaa nähny
tai kuullu mitään sellasta.
neitix

Muuta Turkuun, siellä riittää asuntoja, ja opiskelijat voi saada kämppiä 192 euron vuokralla, nimim. kokemusta on;)