Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Asunnot, asuminen > Asuntoja tampereelta?
08:56 Harri ja dino... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

28.7.2008 19:57:19Ilmoita

Asuntoja tampereelta?

siis haluisin tietää et onko tampereella yleisesti kalliita kaikki asunnot niinkuin esim helsingissä?

kun itse haluaisin muuttaa jonnekkin isoon kaupunkiin mutta helsingissä on liian kalliita asuntoja, siis ihan johonki opiskelija kämppää tai kerrostaloon vuokralle.. vastailkaa jos tiiätte, ja google yritin jo :'DD

Purple Emperor
Keskustelu on lukittu
Re: Asuntoja tampereelta?
28.7.2008 20:58:42 Ilmoita
Tampereella on vissiin aika huono opiskelijakämppätilanne, ja muutenkin. Ellei sitten sinne olla juuri rakentamassa lisää, en muista. Niin ja en sitten yhtään tiiä, että mitä meinaat, mutta ei semmonen extempore- "mä haluun muuttaa kotoa pois kun porukat ei anna tehä mitään" -touhu ole kovin järkevää. Siinä sivussa kannattee tehdä jotain yleishödyllistä, kuten opiskella tai käydä töissä.
Muuta Turkuun, siellä riittää asuntoja, ja opiskelijat voi saada kämppiä 192 euron vuokralla, nimim. kokemusta on;)
Jahwetti
28.7.2008 21:40:04 Ilmoita
hmm.. turku.. ja ei se siitä oo, mullon aika vapaa elämä, mut tää pien alue ahistaa mua niin paljo, kaikki kiusaa yms. mutsiis joo, turku, se on aika kaukana kaikesta eiks? en tiiä sopeutuisinko sinne, siiskun oon aika tälläi jrock,emo tyylinen ja täällä missä nyt asun ni mua ei hyväksytä
Purple Emperor
28.7.2008 22:00:42 Ilmoita
Vai on asiat noin... Ei se varmaan kivaa ole, mutta ootelepa pari vuotta, niin eiköhän tuollainen lapsellinen syrjintä lopu.
Niin, ja mistä kaikesta Turku on kaukana? Kyllä sieltä palveluja löytyy ihan omasta takaa, ei tarvitse mihinkään kauemmas sieltä lähteä. Onhan se sentään entinen Suomen pääkaupunki! Mutta jos sieltä pitää muualle Suomeen päästä, niin tietysti sieltä matkaa joka puollelle ihan eri lailla kuin jostain Keski-Suomesta.
Turussa on niin paljon erilaisia ihmisiä, että ei yks jrock/emo-tyyppi pistä katukuvasta silmään mitenkään erityisesti. Mutta, ilmeisesti asut jossain maalla, missä porukkaa on vähempi, ja juntit ei tajua sua:P En oo kyllä muistaakseni koskaan tuollaista kohdannut, vaan olen saanut olla ihan rauhassa oma outo itseni, vaikka maalta kotoisin olenkin. Ylä-asteella tietty se meininki oli mitä oli, mutta nuorilla ihmisillä on tapana kasvaa iän myötä. Myös järjeltään.
Jahwetti
28.7.2008 22:17:07 Ilmoita
joo, niin on vähän mennyt, mut se siin just onkin kun oon aina aatellu et joo enää pari vuotta tarvii oottaa ja sillee mut en usko et enää jaksaisin. pääsekoo :D

mutjoo, tamperetta ihan näin aluksi aattelin koska siellä on paljon asukkaita, ja sellaiseen paikkaan haluisin, niinkuin helsingis oon huomannu et siel voi kulkeekki ihan vapaasti ilman et joku koko ajan arvostelee sun vaatteita tai naamaa..

voihan tosta turusta kattoo sitten netistä jotai tietoo..
Purple Emperor
29.7.2008 13:25:29 Ilmoita
Muuta tampereelle!! :D tampere on paras!! kyl tääl on opiskelijakämppiä ja aika paljonkin! Tampereella ketään ei kiusata..en oo ainkaa koskaa nähny tai kuullu mitään sellasta.
neitix
30.7.2008 14:53:58 Ilmoita
No mee johki asuntolaa? ;G
Kompostiperse