Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Rakkaus, suhteet, deittailu > Mies armeijassa
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

20.1.2010 14:48:03Ilmoita

Mies armeijassa

On todella outoa, kun ei ole tuota äijää täällä kotona pyörimässä. Lähti tuossa parisen viikkoa sitten suorittamaan asepalvelustaan, kun sopivasti keväällä valmistui koulusta ja syksyksi olisi uusi koulupaikka odottamassa. Saa nähdä selviääkö puolella vuodella vai sitten yhdeksällä kuukaudella, kun vuodeksi sanoi ettei jää. Mutta kovasti tahtoisi sen jo takaisin sieltä.

Muiden miehet/äijät/muijat armeijan vihreissä tällä hetkellä? Miten saatte ajan kulumaan, intin lomia odottaessa? :)

>kata
Keskustelu on lukittu
Re: Mies armeijassa
20.1.2010 15:26:46 Ilmoita
Munki mies armeijassa ! Ja tuntuu että se ois ollu siellä jo kuukauden vaikka todellisuudessa vasta pari viikkoa !
Nyt on itellä omaa aikaa taas paljon, mitä ehkä kaipasinkin ennen inttiä. Mutta aivan järkyttävä ikävä ja tuntuu tosi yksinäiseltä vaikka kavereita näkeeki joka päivä ! Koittanu vaan touhuta kaikenlaista, että ikävä ei ois niin kova.. Siivoillu kotona (kaikki paikat kiiltää ku on niin paljon tullu siivottua :D), käyny lenkillä, ollu kavereiden kans ja baaristellu..
Alussa aina vaikeaa, mutta kai siihen tottuu että joutuu olemaan "yksin". Toivottavasti se ei sitä vuotta siellä silti ole..
minns
21.1.2010 00:17:27 Ilmoita
jooh. mun naine puhuu koko aja mite se pärjää ku lähen ja ku sillä loppuu työt samana päivänä ku lähen nii on aika paha meilläki. :/
tidus.le
21.1.2010 10:30:26 Ilmoita
Munkin kultani on puolisen vuotta ollu armeijassa.
Ollaan oltu kyl yhdessä vasta kolmisen viikkoa :)
Mut koko ajan on kauhee ikävä. Nii ja sillä
on siis about puolet viel jäljellä..
-ninni
21.1.2010 18:21:15 Ilmoita
jooh. mun naine puhuu koko aja mite se pärjää ku lähen ja ku sillä loppuu työt samana päivänä ku lähen nii on aika paha meilläki. :/

suhteenne on sinetöity.. jos asutte yhdessä, intti maksaa teidän vuokran ja sitte se vie miehiä sinne ja panee niitä :P
Punisher-
21.1.2010 19:37:08 Ilmoita
Meillä kela onneksi maksaa vuokran, kun näin työttömänä ei muutenkaan tuota rahaa ole tuhlattavaksi eikä edes uutta opiskelupaikka auennut syksyllä. Asuttu jo yhdessä reilu puolivuotta sekä yhdessä oltu kolmisen vuotta.

Kesällä täytyy varmaan viettää kakskymppiset yksin kavereiden kanssa jos tuo äijä yli puoleksi vuodeksi inttiin jää. :DD

Hyötyyhän tuosta intissä olevasta miehestä näinkin, toivottavasti pääsee lauantaina lomille. :)
>kata
22.1.2010 12:55:48 Ilmoita
mun mieheni oli vuoden armeijassa, lähti sieltä just ennen kun sun miehes meni sinne :) en halua pelotella enkä mitään, mutta sen vaan sanon, että sulle tulee pitkä odotus. yritä keksiä itelles mahdollisimman paljon tekemistä ja ajanvietettä niin se puoli vuotta tai 9 kuukautta menee äkkiä. Ja ole ERITTÄIN kiitollinen jos hän ei jää sinne pidemmäksi aikaa kuin puoli vuotta, omani oli sen vuoden ja se odottaminen oli yhtä helvettiä.
Mutta nyt ollaan molemmat tyytyväisiä ja palattu arkeen, odotellaan tässä että saisiko hän töitä jostain. Mut ihan tosissaan, voimia sulle ja kaikille teille muille, kyllä te jaksatte puoli vuotta jos minäkin jaksoin vuoden.
Angel
23.1.2010 13:58:05 Ilmoita
Onneks mun kulta on jo käyny armeijan :)
sindei
25.1.2010 20:16:30 Ilmoita
Mulla mies ollu intissä kans pari viikkoa, nyt alko 3 viikko. tuntuu aivan kamalalta kun asutaan yhdessä ja yks kaks joutu lähtemään. Aika kuluu tosi hitaasti, mutta yritän kavereita nähdä ja touhuta kotosalla kaikkea.. tuntuu kuin oltais oltu erossa jo monta kuukautta. juuri äsken läks takasi kasarmille.. :( niin ja eikä toi kela näy maksaman palvelus aikana todellakaan vuokrasta paljoa mitn.. että raha vaikeuksiin voi varautua, se ei välttämättä tule olemaan niin helppoa..
minTTu :P
27.1.2010 01:57:35 Ilmoita
Onneks mun miehellä intti loppui jo. Yhtä helvettiä se oli kun aina oli ukko niin pahalla tuulella, kun ei tuo intti mitään kivaa ole. Mutta olihan se joka päivä iv.llä niin näki usein :)
PikkuJ
27.1.2010 18:23:26 Ilmoita
aivan hyvin on loppujen lopuksi menny. välillä tulee romahtamisia mutta kyllä neki sitte ajan kans helpottaa.. aattelin että tää ois paljo kauheempaa siis tottakai on ikävä ja toivois että toinen ois vieressä
1234
1.2.2010 12:08:24 Ilmoita
miten kun miehellä on vaikeaa intissä ? sanoo että pää hajoaa ja ei kestäis olla siellä.. miten ootte kannustanu ? vai onko mun mies ainoo joka ei siel haluis olla :D
minns
7.2.2010 21:15:21 Ilmoita
Armeijassa myös mun poikakaveri.
Sieltähän saa kuitenki tekstailla :) vaikka ollaan jo menty se vaihe että koko ajan laitettais viestiä toisillemme, niin nyt on silti kiva ku kultsi kyselee kuulumisia ja kertoo et sillä on ikävä :)

Ja viikonloppusin ollaankin sitte entistä tiiviimmin yhdessä ;)
SANNA^^
25.2.2010 21:50:39 Ilmoita
Oma jääkin vuodeksi ja hiukan harmittaa, mutta hyvä syy hankkia puoleksi vuodeksi kämppis jostakin kaverista ja ehkä syksystä saa ajan kulumaan tammikuuhun nopeasti jos koulupaikka irtoaa nyt välivuoden jälkeen vihdoinkin vaikka yksi ammatti onkin jo opiskeltuna.

Mutta ei ole sanonut mitään etteikö armeijassa viihdy ja itselleni jäi epäselväksi päättääkö armeija "sotilaan" puolesta tuon palvelusajan keston vai voiko siihen itse vaikuttaa?
>kata
4.3.2010 15:11:31 Ilmoita
oma äijjä oli vuoden poissa, aika oli käyä tosi pitkäksi välillä ja ai,,, sitä ressin määrää !.. asioita hankaloitti tietysti sekin, että hän läks alikkiajoiksi 600km päähän, joten normi vklvapaa jäi aika lyhyeksi matkojen takia..
vaatihan se asennoitumista, mutta hyvin se meni..

Kun hän sit palasi, nii puol vuotta siittä, nii tämä tyttö lähti leikkiin sotaa kans ;) Ja vuosi taas erossa..
(oli muuten mukava kokemus:))

DeadKitty
4.3.2010 15:13:16 Ilmoita
ja joo btw, eip siihen juurikaan voi vaikuttaa .. (?)
itte halusin jäädä vuojeks - ja halusin alikiksi, joten yritin pärjätä mahd hyvin (mm kokeis ym) et mut valittais :)
DeadKitty
IHANAAAAH !
5.3.2010 19:43:52 Ilmoita
Minä tässä yksin huoneistossani mietiskelen... .....IHANAAAAH !

Onks tää tuttuu? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=9pi1ZYUTAZA
ken
7.3.2010 14:59:52 Ilmoita
C- MIEHET naurattaa likkoja sen aikaa ;)
hoikkis
7.3.2010 16:49:40 Ilmoita
6 vuoden päästä menen pyolustamanaa isän maata-
seppo16
9.3.2010 22:37:54 Ilmoita
No mun jätkä on nyt sitte 9kk (: joten hän pääsee jo lokakuussa pois. ONNEKSI. lupasin kyllä odottaa häntä :) Kauhea ikävä on kyllä! :)
Ssusski
30.3.2010 16:09:59 Ilmoita
jep :D ei sitä itse voi määrätä kauan siel on ukko kävi vuosi sitten armeijan ja oli vuoden ^^ oli se alussa rankkaa mut loppupuolella helpotti,paitti kun meille oli tulos vaavikin niin olihan se sillon mulle kestämistä,mut mikäs siin kannattaa ottaa semmonen taistelu henki niin pärjää ;) seon vaan aikaa mikä menee nopeeta vaikka tuntuu ikuisuudelta,sen jälkeen aika menee niin nopee et oikee ihmettelee :P aika kulu sillee et pelailin kaikkee kävin koulun kunnialla öö :D kavereiden kans olelin rannal ym ^^ rentoo meininkii mut silti ukolle piti lähettää txt kokoaja,vaikkei niit voi kuin illal lukee
zinni
30.3.2010 16:21:21 Ilmoita
hehe!kyl munki ukko valitti välil mut enimmäkseen rakasti sitä hommaa,kunto pysy hyvänä ym ^^ ois kuulemma saanu olla viel kovempaakin hommaa mut,nykyään armeija aika leutoa...hmm ukostani tuli alikki siel :) moni piti siitä kun oli asiallinen jos muut oli ja totteli käskyi :D välillä tuli aika tiperiä tilanteita kun jokkut sekoilee puukkojen kans niih niistä ukkoni valitti et saatanan pipipäitä :S aika hassua mut jotkut ei vaan kestä,kai seon joku stressi,jännitys ym laukeaa eikä tiiä mitä tekis :) no meiä puolelta kaikki meni hyvin
zinni
2.4.2010 15:54:39 Ilmoita
miehen mitta on 362?
Jonuski