Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > kauneuden raja
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

6.1.2010 22:41:02Ilmoita

kauneuden raja

kuinka monta lävistystä mielestänne on vielä kaunista. omistan itse 11 norm. korvista, 2 napakorua, kulmakorun, smileyn, nenäkorun ja ruston.
kukaan ei tähän mennessä ole vielä sanonut että niitä olisi liikaa vaan päin vastoin. onko itsellänne lävistyksiä? kuinka monta ja missä?

Tikku^^
Keskustelu on lukittu
Re: kauneuden raja
7.1.2010 14:29:14 Ilmoita
Näin miehen näkökulmasta mun mielestä aivan liikaa. Tulee usein nähtyä naisia joilla on korvat täynnä rautaa ja tulee kyllä kaukana pysyttyä. Tai siihen päälle vielä naama täys :)

Itsellä on 1 korvis. (+ 6 tatuointia)
Cruis0
7.1.2010 16:03:33 Ilmoita
siis eihän kukaa VOI tai SAA asettaa mitään rajaa lävistysten määrälle. ihan sama asia ku hiusten värjäys. mulla on 3norm.korvista, 2mm plugi, oli huulikoru, on kulmassa ja smileyn meinasin myös ottaa/tehdä itse.
juliahh
8.1.2010 11:40:57 Ilmoita
onhan ne piikkisiatkin joittenki mielestä nättejä.......
rh4rehe4y4y
8.1.2010 17:16:26 Ilmoita
varo ettet jää jääkaappii kii.. ei kaunista tytöillä.. vähennä tota rautaa')*)*
krisse^^
9.1.2010 15:26:53 Ilmoita
vähä turhan paljo minusta, ei oo kauhee nättiä ainakaa naisilla...
misa94
10.1.2010 11:37:54 Ilmoita
Itselläni on 10 korvista, 3 rustoa, 2 huulikorua, kielikoru, kulmakoru ja napakoru, sekä pian tulossa smiley
sinja
10.1.2010 14:40:24 Ilmoita
joo kyllä mun mielestä menee yli. Mun mielestä ihan riittävästi jos tytöllä on korvissa maksimissaan yks lävistys kummallakin puolella ja maksimissaan yks erikoinen lävistys naamassa, esim kulmakoru tai huulikoru. Muunlaisista en pidä. Esimerkiksi se sellainen nenän keskeltä tehty lävistys on ihan hirveä, näyttää ihan sialta. Jos nenäänsä lävistää niin hyvin hillitty koru siihen sivuun on riittävä. Napakoru on myös ok.
Jonuski
11.1.2010 14:07:45 Ilmoita
Raja riippuu ihan naamasta, itselläni on 3x alahuuli, smiley ja bridge. Pari kertaa kuullu että rautanaamaksi sanotaan mut ei se mtn.
Kuroda
11.1.2010 15:24:37 Ilmoita
2xhuulikoru, kielikoru, nenäkoru, kulma, napa, rusto +4 taviskorvista ja 5millin venytys
sannn--
13.1.2010 22:07:55 Ilmoita
Tikku^^, mun mielestä noita lävistyksiä ei sulla ainakaan oo yhtään liikaa, koska kun ajattelee niin ne mitkä niistä oikeestaan varmaan pääasiassa näkyy kokoajan niin on vaan toi kulmakoru ja nenäkoru. ja se todellakin riippuu aika paljon naamastaki paljonko rautaa siihen sopii! ja korvikset on aina söpöjä=)
LindZör
15.1.2010 11:09:16 Ilmoita
mul on 2norm.korvist ja 1 rustos, napakoru tulee ens syksynä ja tatuoinnin otan keväällä. Mitäs helkuti välii sil o paljo on rautaa jos ite tykkää? :) Mun kaveril on 10norm.korvist, 1 rusto, 2 kulmas, 3 huules, 1 nenäs ja 2 navas. :D must ne sopii sen tyyliin hyvi :)
Jonde
15.1.2010 19:46:04 Ilmoita
ei oo liikaa! mut tota monta napakoru hommaa en oo ikinä oikein ymmärtäny,, itelläni on kulmakoru,kielikoru, tragus ja napakoru + neljä korvista
susq
15.1.2010 21:15:49 Ilmoita
Ei lävistyksille ole mitää rajaa, se riippuu ihmisestä että sopiiko jos on turpa täynnä nappuloita itelläni on meduusa,huulikoru,kielikoru,bridge,venytys korvassa ja korvat muuteki reijitetty,napakoru ja nännikoru, eikä mulle ole mitää sanottu, sopii. Ja ei sulla ny kauheen näkyvillä paikoilla ole lävistyksiä, mutta jos enemmänkin meinaat ottaa niin kannattaa nmiettiä varsinkin kasvon alueille että miten ne laittaa. Symmetrisyys on kasvoissa tärkeä ettei näytä tyhmältä (:
nijama
19.1.2010 17:51:52 Ilmoita
menee vähän yli mun ymmäryksen,jos rupee olemaan naama täynnä rautaa:(tulee mieleen vaa joku villisika jolla on nenä rengas!ei siinä mitään jos niitä on kohtuullisesti!!
jikkertsi
19.1.2010 22:58:38 Ilmoita
mulla on 5norm. korvist. 1rusto. huulikoru ja napakoru.
kaverini on aika kamalan näkönen; 4norm. korvist nenä, huuli 2x, 4x napa, smiley, kulma 2x. kaveri luulee että se on jotenkin 'kovaa' tai 'hienoo', minust aihan kamalaa.
capu5
22.1.2010 12:48:25 Ilmoita
Eihän se lävistysten määrä mitään kauneutta katso. Joillakin jopa lävistykset korostaa kauniisti omia kasvojenpiirteitä.

Itselläni on korviksia tuhottomasti, 6mm venytys, napakoru ja on ollut madonnaa, nenäkorua yms (:
liibalaabaa
31.1.2010 20:34:18 Ilmoita
Lävistyksillä ei ole mitään määrä rajaa. Eria asia on että mitkä sopii kellekkin. Joillekkin sopii useampi lävistys, joidenkin lärvi on parempi ilman mitään.

Itselläni on nyt korvissa 7 joista 3 venytyksiä, huuli, bridge ja nenä lävistys.
seitan
14.2.2010 01:31:51 Ilmoita
Itselläni on korvikset ja napakoru ja se riittää mulle!
PikkuJ
9.3.2010 13:48:34 Ilmoita
mullapas ei oo ainuttakaa lävistystä missään, ei ees korvissa. HAH!
Angel
11.3.2010 07:38:13 Ilmoita
2 korvista yks molemmas korvas ja labrette. Se riittää mulle ainaki hyvin. Mut ei mulle sopisikaa enempää mihinkää. Mut se riippuu aika paljon siit et minkä tyylinen ja näkönen muuten on. Mä oon tällanen tavis ni en oikee haluiskaa muit läväreit.
_OMPPU_
11.3.2010 22:33:41 Ilmoita
no siis ei mun mielest toi oo viel liikaa. ittel on nenäs,huules,kieles,navas,korvis yhteensä 9, rusto, tragus ja tonque web.
juliaannika