Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > Lävistyksiä..
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

23.9.2008 14:16:34Ilmoita

Lävistyksiä..

Eli, haluaisin jossain vaiheessa ottaa lävärin ja mulla on kaks vaihtoehtoa, madonna tai kulmaläväri. Että jos ihmisillä on kokemuksia niin olis kiva kuulla mielipidettä kumpi kannattais ottaa jne (:

josha
Keskustelu on lukittu
Re: Lävistyksiä..
24.9.2008 07:34:56 Ilmoita
nooo kulma kasvaa helposti ulos, joillakin joillakin ei. ite ottaisin varmaan madonnan noista vaihtoehdoist (: oon tehny madonnan monta kertaa ite mut sit en ookkaan jaksanu pitää sitä siinä. ni kannattaa kuitenki miettii tarkkaan et haluaako sen oikeesti : D
`jen
24.9.2008 08:34:45 Ilmoita
Okei, eka kommentti oli ainaki varsin fiksusti kirjotettu, kiitos siitä :D
josha
24.9.2008 13:17:34 Ilmoita
madonna turpoo ihan käsittämättömästi pariks viikoks, oot sen ajan tosi ruma.

TÄÄ OLI ASIALLINEN VIESTI
przybity
24.9.2008 15:23:58 Ilmoita
Kannattaisin että katsoisit peiliin ja sieltä vaikka mallailet sopiiko kulmaan koru paremmin vai huuleen. Tärkeintähän on, että koru näyttää hyvältä, joten jos päädyt vaikka kulmaan ja menet nappaamaan sen ja koru näyttääkin aivan idiootilta, niin siinähän meni sekin päätös.

Omasta mielestäni madonna sopii paremmin noille "neitimäisille", pyöreäkasvoisille, vähän meikkaaville tytöille. Kulmaläväri taas sopii ehkä enemmän poikatyyliä tai enemmän meikkiä käyttäville, ainakin mitä omassa kaveripiirissä ja lävistysharjoittelijana olen nähnyt. Tietysti ihmisen tuuli ja muutenkin kasvone piirteet vaikuttavat hirveästi.

Kulma kasvaa paremmin ulos, mutta on helppohoitoisempi, madonna taas ottaa bakteereja mm. suun syljestä, ja jos hampaat unohtuu harjata enemmän kuin kerran tai kaksi, bakteereita kertyy enemmän ja suun alue on vaarassa tulehtua. Mutta tosin huuli harvemmin tulehtuu niin helposti kuin kulma, mutta jos tulehtuu niin tulehtuu sitten ja kunnolla.
+ kulmakorussa on suurempi riski revetä mm. paidan kaula-aukkoon kuin madonnassa.
MinoreaSheriffi
26.9.2008 09:08:57 Ilmoita
Kulmakoru kasvaa helposti ulos.. Ehkä ottaisin madonnan.. Mut toisalta.. Jos ei ota kulmakorua ku tietää et se saattaa kasvaa ulos, niin eihän ehkä kenelläkään olisi kulmakorua.. Itelläni on ainakin sellanen periaate, et vaik tietää kulmakorun kasvavan helposti ulos, niin kyllä sen voi silti ottaa.. Ei se ole niin sanottu että se KASVAA ulos.. Se on vaan mahdollisuus muiden joukossa.. =)
mimmmu``
26.9.2008 09:44:18 Ilmoita
Kulmakoru hiusten alle.
Kompostiperse
3.10.2008 13:51:36 Ilmoita
Turha kysyä muiden mielipiteitä, koska sun naamaas sä sen lykkäät. Otat sen kummasta ite enemmän tykkäät ja sillä sipuli. Uloskasvamiset ym. on ihan itestäs kiinni joten turhaan niitä mietit.
Abwlo
3.10.2008 13:52:24 Ilmoita
Jos jollain toisella kasvo kulmakoru ulos, ei se tarkota että sulla kasvais. Ja muistathan käydä ihan ammattilaisella lävistämässä, etkä ole vitun typerä ja lävistä itse.
Abwlo
29.10.2008 23:38:38 Ilmoita
Mä nyt halusin vaa kuulla että onko muilla kokemuksia näistä läväreistä ja niin pois päin.. Totta kai mä nyt ite sen loppujen lopuks päätän. Eikä mua se uloskasvaminen pelota, jos kasvaa ni sit kasvaa, minkä sille mahtaa.. Mut tänks nyt kuitenki niille ketkä jakso vaivautua :>
josha
20.11.2008 21:38:35 Ilmoita
Itelläni oli lävistettynä molemmat kulmat, muutaman kuukauden niitä kattelin kun ei ottanu parantuakseen mun rellestämisen takia. Ne tykkäs jäädä joka paikkaan kiinni.
Abwlo
1.12.2008 01:12:41 Ilmoita
Huulilävistyksillä on tapana hangata hampaista kiille ja 'vetää' ikeniä. Kulmalla pahempi riski revetä ja jos tuppaa kasvamaan ulos, arpi on ruma(nim.merkillä kokemusta on).Itelläni kulmakorut on tulehtunu helpommin kun huulilävistykset O.o Ja tuo uloskasvaminenhan on ihmisestä kiinni,joidenkin kroppa hylkii vierasta esinettä,vaikka kuinka ottaisi korut uudelleen ja toivoisi parasta.
mustijamirri
1.12.2008 18:53:41 Ilmoita
Tuleeko teidän mielestä tytöistä joilla on kulmaläväri niin poika- tai siis äijämäinen vaikutelma? olen miettinyt kulmaläväriä ja se mielestäni sopisi mutta en haluaisi itsestäni tuollaista kuvaa..
simppeli
8.12.2008 10:18:30 Ilmoita
mulla on molemmat ja kummatki on ihan yhtä hyviä riippuu tietenki ihmisestä ja kasvojen mallista madonna tosin turpoaa aika kivasti ja kulma tarttuu vähänväliä paidan kaula aukkoon yms. mutta eikö se ole että "kauneuden eteen täytyy kärsiä" vaikken ole varma siitä että tekeekö kaikenmaailman helyt naamassa kauniimmaksi mutta itse tykkään ainakin tosipaljon. :)
sannn--
9.12.2008 20:44:33 Ilmoita
no muut puhuvat totta että kulmakoru voi kasvaa ulos mutta madonnan ku ottaa niin hampaasta lähtee kiille ja sitten ikenet voi rupee vähä liikkumaan, ainakin parilla mun kaverilla kävi niin.
eli itse tyytyisin kulmalävistykseen. :)
nanielle
30.12.2008 00:31:20 Ilmoita
Kulma.. ihtellä on ollu kohta 3 vuotta ja tykkään vieläkin. nytten on 2 millin venytyskin..
manufacturer
30.12.2008 17:31:50 Ilmoita
mulla on itellä lävistyksiä..kulma,kieli,huuli(sivulla alhaalla),napa ja surface(tissien välissä)

kokemuksella voin sanoa,että mulla on kaikki korut parantuneet huomattavan hyvin,lukuun ottamatta kulmakorua..se on taas tulehtunut -,-

huulella ja kulmalla on samat hoito-ohjeet..mä katoin kaverin kans ku kummallakin oli kulmassa ja sil kasvo ulos ja mulla..syy oli siinä että kulmaa ei tarvitse puhdistaa antiseptinillä..antiseptini kuivattaa ihoa jolloin koru alkaa kasvaan pihalle..

huulessa oli pientä turvotusta kaks päivää jonka jälkeen laski,samoin systerillä,jolla on madonna..huuli paranee yllättävän nopeasti,verrattuna kulmaan..mulla on ollu 1½ vuotta kulmakoru ja jaksaa temppuilla paranemisen kans..hiukset ja nukkuminen ja paidat voi vähän repaista korua jolloin se ärsyyntyy..

mietin itekkin silloin ennen kuin otin kulmaan korua otin yhden kuvan johon sitten paintilla mälläsin korua..kyl se sopi ja ite en meikkaa useasti..ei se ole kiinni siitä meikkaat vai et..mutta älä ota korua hetken mielijohteesta,ku niistä jää ikuiset arvet..mulla on edellisestä huulikorusta joka oli keskellä alahuulta niin vielkin jälki,ja sen pois ottamisesta on kulunut jo 3 vuotta..
sanyah.
1.1.2009 00:02:29 Ilmoita
turpa täytee rautaa. :) on ruman näkösii molemmat vanhemmalla iällä. :)) ite kestän vaan suun sisäsissä koruissa., just tän ulkonäkö kysymyksen takia.
neea
3.1.2009 18:26:17 Ilmoita

madonna turpoo ihan käsittämättömästi pariks viikoks, oot sen ajan tosi ruma.

TÄÄ OLI ASIALLINEN VIESTI

olikohan nyt sittenkään :D
monella mun kaverilla on madonna,
niillä ei ole turvonnut se yhtään.

ps. kulmakoru tulehtuu helposti,
kasvaa ulos & jää kiinni joka paikkaan.
`su
17.1.2009 23:31:57 Ilmoita
riippuu ihmisestä kumpi sopii
SaminOmaKatri
18.1.2009 23:51:31 Ilmoita
itsellä ollut kulmassa reilu neljä vuotta koru, ensimmäisen vuoden aikana tulehtui sen neljä kertaa (vaikkakin kyllä pidin puhtaana) Olihan se aikaan asti ihan kiva ennenkuin kyllästyin siihen viime kesänä. Sen jälkeen oon korua pitänyt siinä vähä niinkuin silloin kun on siltä tuntunut :) Viime kesänä otin sitten madonnan. Molemmista oon kyl tykänny vaikka välillä tuntu et otan ton madonnan pois ku pallot tippu korusta joka toinen päivä. Eikä mulla kyllä ollu huuli turvoksissa ku vähän vain seuraavana päivänä siitä kun korun hankin. Mut madonna ehkä parempi vaihtoehto jos ensimmäistä lävistystä on hankkimassa, ihan jo senkin takia et paranee nopeemmi eikä tartu kiinni vaatteisiin. Mutta kuka mistäkin tykkää :)
nennna
21.1.2009 14:16:43 Ilmoita
Vittu onko ne lävistykset ikuisia!

jos et osaa päättää niin ota vaikka kumpikin ja jos et pidä niin ota se pois vitun vaikeeta hei oikeesti.
J.S
21.1.2009 20:41:55 Ilmoita
Kannattaa varmaan tuijotella siihen peiliin ja kahtoo mihkä se lävistys kävis parhaiten. Kysele mielipiteitä niiltä jotka sut näkee, täällä on vaikee siihen antaa vastausta. Mie menin lävistäjältä kysyy mielipidettä ku en ite osannu nähä miltä ne näyttäs mun pärstässä. :)
iViane
8.2.2009 16:06:29 Ilmoita
Itselläni on kulmakoru, kielikoru, nenäkoru ja huulikoru. + kuusi tatuointia. Madonnaa en mistään hinnasta ottaisi. mutta jos itse tykkää siitä, nii mikäpäs siinä sitten.
fucktheworld
4.3.2009 16:13:42 Ilmoita
riippuu ihan kumpi sulle sopii paremmin, eikai se siitä kivusta/turvotuksesta oo kiinni kumman laitat. kerran se kirpasee! :)
krise
30.3.2009 15:56:26 Ilmoita
Osta citymarketista muovipussi ja niittaa se naamaas.
KEIJO