Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > Huulikoru
08:56 Harri ja dino... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

10.8.2008 12:30:52Ilmoita

Huulikoru

Heissan.

Mie hankin tuossa 7.8.08 toisen huulikorun Oulun house of painissa (heaven & Hell) nykyisin. Lävistäjä oli paikalla ja osasi hommansa mun mielestäni, ja puhtaat olivat välineetkin tms tms.

Kuitenkin seuraavana päivänä huuli oli turvonnut aika paljon, enemmän kun edellinen kuin hankin sen. (nyt on snake bitesit) Tämä on lisäksi vähän kipeämpikin, onko se yksilöllistä vai onko tässä jokin pielessä? Kun lävistys on kipeämpikin ja näin. Halusin vaan varmistaa vaikka tässä ei nyt niin hirveästi aikaa ole kulunut. Mutta olisiko avainsana se, että miulla on hiukan paksumpi koru tässä kuin tuossa edellisessä reijässä? Vai mitä luulette? Puhdistanut olen ihan ja olen lävistyksistä aika paljon selvää ottanut, että ei sen puoleen

Varmuuuden vuoksi siis. 8D

Meiitsu
Keskustelu on lukittu
Re: Huulikoru
10.8.2008 16:50:25 Ilmoita
kysy siltä lävistäjältä? :)
fruit
10.8.2008 17:04:40 Ilmoita
Vaihda koru.
Kompostiperse
10.8.2008 19:04:23 Ilmoita
Moi! Ihan normaalia on.. :) Ei missään nimessä kannata alkaa vaihtamaan korua kun on vielä noin tuore lävistys kyseessä.. Annat vaan sen olla siinä ihan rauhassa, puhdistelet sitä säännöllisesti {älä kuitenkaan liikaa} niin kyllä se turvotus ja kipu sitten siitä lähtee ajanmyötä.
Redberry
12.8.2008 14:03:43 Ilmoita
Se saattaa riippua jokaisen eri ihmisen ihotyypistä. Ja korun tappi saattaa olla lyhyempi, minkä sen pitäisikin olla. Ja sen takia siihen pitäisikin laittaa yleensä pidempi tappi, kun seuraavina päivinä se saattaa turvota, ni on turpoomisellakin varaa. Ja toikin on ihan normaalia.Ei mulla vaa oo onneks turvonnu mikkää läväri tai mitää. Mullakin huulessa.. Mutta oon kyllä itte tehny kaikki paitsi napakorunn. : D Älä hättäile.!!
Special
12.8.2008 23:55:13 Ilmoita
Itsellä kolmas huulikoru tulehtui. Eli jos se on todella paisunut niin että puhuminenkin tuottaa vaikeuksia on kyseessä sama ongelma. Menin sitten lääkäriin ja antoi viikon antibioottikuurin ja se mätä sieltä tuli sitten ulos. Ei tarkoitus pelotella (:
versioba
18.8.2008 19:03:07 Ilmoita
Hei mistä noita suuvesiä saa ostettua? ;D
3V4
22.8.2008 17:49:14 Ilmoita
Älä vaan missään tapauksessa käytä desinfiointiaineita tai alkoholipitoisia aineita sillä ne hidastavat paranemista. Paras on kun huuhtelet useiasti päivässä vedellä ja hae ehdottomasti antibioottikuuri jos valuu mätää tai märkää. Mutta älä vaihda korua jos ei ole liian pieni=lyhyt!

Olen sairaanhoitaja opiskelija ja töissä keskussairaalassa!
Tiikeriemo
27.8.2008 21:38:06 Ilmoita
Tuskin mitään hätää on, itelläni turpos toinen puoli huulesta kun otin snakebitesit (samaan aikaankin vielä) ja toisessa ei turvotusta ollut juuri ollenkaan. Toinen oli myös huomattavasti kipeämpi, joten eiköhän se ole ihan jokaisen lävistyksen kohdalla yksilöllistä. Yhdyn edelliseen, älä käytä desinfiointiaineita tai muitakaan. Lävistyksistä kyllä vuotaa nestettä (vaalean kellertävää kudosnestettä) jonka moni usein epäilee olevan mätää, eikä sen takia tarvitse siis lähteä antibiootteja hakemaan.
Abwlo
21.9.2008 20:57:09 Ilmoita
Google
Cruis0