Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > nenäkoru
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

12.7.2008 19:08:11Ilmoita

nenäkoru

voisko joku kertoo nenäkorusta jos on kokemusta, eli onko tampereella mitään halpaa ja hyvää paikkaa jossa vois pistää? paljo sellane suunnillee maksaa?
kiitos jo etukätee.:)

Anske
Keskustelu on lukittu
Re: nenäkoru
12.7.2008 20:13:10 Ilmoita
Google. Diy.
Kompostiperse
12.7.2008 20:40:38 Ilmoita
nenäkorun teko ei satu yhtään ainenkaan minun näkökulmastani.minä tein nenäkorun itse.eikä se sattunut.mutta lävistäjällä se maksaa n.30-40e riippuu hieman paikasta tietenkin.
KINKKINEN
12.7.2008 23:53:51 Ilmoita
ookkei, joo oon jo kyl googlettanu, mut aattelin et jos jollai olis kokemusta nenäkorusta. ja jotain hyviä paikkoja jonne kannattais mennä.
Anske
13.7.2008 14:36:01 Ilmoita
jos ei haluu maksaa noin paljoa niin voi mennä johonkin yksinkertaseen koruliikkeeseen, jossa ammutaan reikiä korvien lisäks nenään, joka maksaa about kympin sitte, mut ampumalla vähän riskialttiimpaa.
przybity
14.7.2008 16:39:29 Ilmoita
"jos ei haluu maksaa noin paljoa niin voi mennä johonkin yksinkertaseen koruliikkeeseen, jossa ammutaan reikiä korvien lisäks nenään"

En suosittele ampumalla. Kaikki lävistysliikkeetkin sanovat et se ei ole hyväksi että ampumalla laittaa. hehee paraski olen puhumaa kun oulussa kävin laittaa roomeos ja juulias ja siel laittovat ampumalla. n.8e oli muistaakseni
Heijti
14.7.2008 18:15:26 Ilmoita
ite ja moni muuki frendi on käyny ampumassa tavallisessa kampaamossa, jossa saa laittaa niin monta koruu ku haluu kerralla kunhan vain on oikenlainen ampuma koru ittellä mukana, ja maksaa vain kaks euroo. Tyytyväine oon näin monen vuoden jälkeenki nenäkoruun :)
Symbol
15.7.2008 09:37:30 Ilmoita
Suosittelen, että meet liikkeeseen ottaan. Ei kannata tehdä sitä ite...Kokemusta on. Siihen jää karsee jälki jos sen haluaa joskus ottaa pois ja kaiken lisäks sulla voi lähtee näkö jos painat sen neulan läpi jostain väärästä kohtaa sun nenässä.. Kai :D ainakin mulle sanottiin niin..
neitix
15.7.2008 14:28:46 Ilmoita
ite oon käyny putkassa laittaa septumin, siellä toi nenäkoru maksais 35€ ja onhan se ihan hyvä mesta. mutta kaikista lävistysliikkeistä paras on kyllä jyväskylän igor´s, siellä on aivan mahtava palvelu :)

myös minäkään en suosittelisi laittamaan itse, ellet sitten ole ammattilainen. ja tosiaan toi ampuminenkaan ei ole kauhean hyvä idea...
Rapa Ripa
15.7.2008 16:08:27 Ilmoita
otin ite ampumalla,tulehtu 2kertaa mutta nyt ei oo sitte enää ollu mitään vikaa..
[Mirrrka]
16.7.2008 04:49:46 Ilmoita
tunge ite hakaneula läpi ni hyvä tulee. itellä ei tullu ees kipeeks.. :D

putka on yks hyvä paikka mis ottaa kyl.
hemebebe
17.7.2008 18:07:11 Ilmoita
Mulla ollu 6vuotta nenäkoru ja laitoin sen ampumalla eikä sattunu omasta mielestä yhtään. Tulehtu kyl heti mut laitoinki sen sillon heinäkuussa eli mätäkuun aikaan sen jälkeen ei oo tulehtunu kertaakaan ..
akka_86
1.8.2008 12:35:48 Ilmoita
Jos on aikaa muttei rahaa (esim.minä) niin tee itse. Aina kun neula menee jonku rusto-homman läpi, se sattuu hieman, mutta pyyhi kyyneleet ja jatka neulan painamista nenän läpi.
kauneudesta pitää kärsiä
:)
Vaikka tein kotona, se ei ole tulehtunu vaikka se on ollut mulla 3-4 vuotta. :>
SaminOmaKatri
8.8.2008 23:40:56 Ilmoita
okkei,kiitti.
Anske
16.8.2008 20:54:52 Ilmoita
Itselläni on nenäkoru. kävin sen laittamassa ulkomailla muistoksi. :) paikka oli siisti kunnon studio. Lävistäjä laittoi pihdit ja sitten neulan läpi. Korun laitto sattui hiukan. Kyyneleet tulevat automaattisesti. Verta tuli 2 paperia täyteen. Nenäkoru on nyt kiillelly 2 kuukautta nenässä ja hyvin on menny. Turvotusta nenän sisäpuolella oli n. 2 päivää.
[amanda
17.8.2008 17:49:48 Ilmoita
En suosittele ampumalla. Kaikki lävistysliikkeetkin sanovat et se ei ole hyväksi että ampumalla laittaa. hehee paraski olen puhumaa kun oulussa kävin laittaa roomeos ja juulias ja siel laittovat ampumalla. n.8e oli muistaakseni

Jos sinä olet lävistäjä, naapurissa on koruliike joka ampuu kertakäyttömuoveilla (jotka siis vaihdetaan joka ampumakerran jälkeen), hygienisissa oloissa, on tarkastettu ja todettu turvalliseksi, ja ottavat hinbtaa vain murto-osan siitä, mitä sinä otat kun teet reikiä, niin sanoisitko, että on OK mennä sinne ottamaan nenäkoru/korvikset, jos se veisi itseltäsi asiakkaat?

Itse ainakin huomasin kun myyntityötä aloin tekemään, että tuo ajatus aika paljon omaan päähän alkoi tunkeutua.

Itse otin molemmat nenäkorut ampumalla Helsingissä, maksoivat yhteensä 20€ korun kanssa. Hyvin parani, itse asiassa viikossa kaikki oli jo kunnossa ja vaihdoin oikeisiin, pyöreäkantaisiin nenäkoruihin.

En itse kyllä vaihtaisi, ampumalla kävi nopeaan ja oli halpaa + se oli nopeasti ohi. Eikä tarvinnut sitä neulaakaan nähdä, mitä muiden lävistysten kohdalla oli tehtävä kiinnostuksesta(:
MinoreaSheriffi