Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > huulikoru
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

8.7.2008 18:11:36Ilmoita

huulikoru

niin, otin huulikorun joku 2 viikkoa siten , kävin eilen vaihdattamassa huulikorun uuteen koska entinen oli rikki. lävistäjä Heini (nimi muutettu)vaihtoi korun ja laittoi pienen tapin, eli voiko huuleen laittaa lyhyen tapin 2 viikon jälkeen korun otosta, vai voiko huuli vielä turvota?

ja kaikki joilla on huulikoru niin kuivattiko/kuivattaako teillä kudosneste korun ympärystä?

Nala
Keskustelu on lukittu
Re: huulikoru
8.7.2008 19:30:41 Ilmoita
heii. ite kävin kans ottaa madonnan tossa pari viikkoo takaperin, mut en oo koruu siihen viel vaihtanu, palloja oon joutunu kyllä parit kappaleet vaihtamaan uusiin ku oli löystyny siitä tapista ja sit tippuvuivat lattialle, mut en usko et on kovin kannattavaa vaihtaa korua vielä parin viikon jälkeen, mutta jos ammatti-ihminen sen vaihtaa niin en jaksa uskoa et tulehtuu, eri asia jos olisit itse menny vaihtaa korun :) ja joo, kyllä kuivattaa korun ympärystä, kuuluu vissiin sit asiaan muillakin :)
nennna
9.7.2008 11:03:18 Ilmoita
mm, ei se minusta enää voi turvota. Ite ainakin vaihoin lyhyen tapin 2 viikon jälkeen (:
jennapenna
9.7.2008 11:51:14 Ilmoita
Mulle ei vaihettu ollenkaan sitä pienempää sitä ei kait sitte tarvinnu mul on ollu vuoden tää ja edelleen se sama Mikä oli laitettaessa.
Jesee
10.7.2008 22:49:40 Ilmoita
no..mä tein ite huulikorun ja mul oli koko ajan siin lyhyt :DDDD
Crista16
11.7.2008 12:01:59 Ilmoita
sama homma itellä on 2 ja kummatki laittanu ite ja lyhyt tappi on molemmissa.
sannn--
11.7.2008 18:04:36 Ilmoita
mulla on ollu vuoden tää huulikoru ja oon nyt 11v mulla ei kyllä oo mitään tapahtunu ku oon vaihtanu tän korun varmaa 1 viikon päästä siitä ku laitoin tän.. ja laitoin ite mut ei tää oo ainakaa tulehtunu tai mtn
apinanoora
13.7.2008 19:41:57 Ilmoita
kyl mulla vähän kuivas siitä korun ympäriltä, mut nopeesti meni ohi ja hyvin on koru parantunu :) on tää nyt tainnu olla mulla jo pari vuotta..
tiku