Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > Huulikorusta tietoo, kiitos ^^
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

27.4.2008 15:06:14Ilmoita

Huulikorusta tietoo, kiitos ^^

itekki haluisin mut vanhemmat ei anna lupaa.. paljonko se maksaa liikkeessä? minkä ikänen pitää olla et ilman vanhempii saa ottaa? nii ja paljonko ja miten sitä sit pitää hoitaa?
oon vähä tietämätön, mut sen takii kysyinki..
ois kiva jos vastaisitte.. :D ku yks tyyppi lupas viiä mut liikkeeseen XD

Ei vittuiluja kiitos :D

[-dude-]
Keskustelu on lukittu
Re: Huulikorusta tietoo, kiitos ^^
27.4.2008 15:35:59 Ilmoita
Itte otin just pari kuukaut sitte. Öö se makso mulla ainaki 40 e , ja eikö se oo se 15-vuotias raja. Alle 15v ni et saa ottaa ilman vahempaa. Korun laitto ei satu, mut sen jälkee se on jonkun aikaa arka ja turvonnu, ei sitä pitäny paljoa hoitaa, pitää n. kolme kertaa päivässä purskuttaa semmosta desinfiointi ainetta olikse nyt 2 viikon ajan
omglolwtf
27.4.2008 15:52:43 Ilmoita
itsekkin ottanu josku puol vuotta sitte varmaa. ihan itse tein, eikä se sattunut. yhtään en siis osaa sanoa paljo maksaa :D muni mielest se on se viistoista ikäraja...en sitte ossaa vastata, itse teen ite kaikki omat lävärini :) sehän se vaa on et hyvä suu hygienia ja sit puhdistelin muutaman kerran suolalioksella, hyvin se parantu...
ippe-69
27.4.2008 16:24:37 Ilmoita
Missään nimessä huulikorua ei saa puhdistaa alkoholipitoisilla puhdistusaineilla eikä sitä suolaliuostakaan saisi ylettömästi käyttää. Jos liikaa puhdistaa, lävistys on alttiimpi bakteereille.
Lämmin vesi on paras vaihtoehto :)
vi0lencia
27.4.2008 17:00:13 Ilmoita
kiitos noiki autto jo paljon :D mut ei siitä haittaakaan oo jos lisää laitetaan ;D
[-dude-]
27.4.2008 19:26:56 Ilmoita
ikäraja huulikoruun riippuu paikasta.yleensä ikäraja on täälläpäin suomea sen 16-vuotta.
Janita^^
27.4.2008 19:27:35 Ilmoita
ja itselläni huulikoru maksoi 45 euroa.
Janita^^
27.4.2008 19:45:05 Ilmoita
itellä makso 5 € ku tein ite.
santeri-
27.4.2008 20:53:36 Ilmoita
mulla on kaks huulikorua. ja itte oon laittanu kummatki. ikä ilman vanhempia on mun tietääkseni 16 ja ainakin täällä maksaa 40-50
hoitaa pitää kerran päivässä ensimmäisen hoitoviikon ajan. mutta kannattaa puhistaa septidinillä kaikista paras vaihtoehto se ei kuivata ihoa niin paljon kuin muut.
sannn--
27.4.2008 21:19:43 Ilmoita
mulla on maksanu 35e ja ainakin itse sain 16-vuotiaana ilman vanhempien lupaa. lävistysliikeessa ne antaa yleensä hoito-ohjeet
NeitiEx
28.4.2008 00:24:35 Ilmoita
www.wormz.org
Sankkeri
28.4.2008 14:43:55 Ilmoita
haluisin itekki ottaa mut nää munapäät ei anna : (( joo kyl se nyt vähä kirpasee jos on sellane et sattuu herkästi O_o ja öö must se on 16v ikäraja... itikses saa kai ottaa ilman vanhempii... ja siel n 10e.. kuulemani mukaaan.
Ira--
28.4.2008 15:05:07 Ilmoita
mulla makso tasan neliäkymppiä, ja sitte parin viikon päästä sai vaihettuu ton hoitotapin ilmaseksi, siihe lyhyempäää tappii.
anskavi
28.4.2008 17:48:46 Ilmoita
Minkä takia kaikki lävistykset on niin vitun kalliita ku niihin ei tuu ees korua?
Kompostiperse
29.4.2008 11:36:15 Ilmoita
http://a-ilusion.com/shop/product_catalog.php?c=55
jos itse teet muista puhtaat välineet ja kädet. Valitse titaaninen koru.
matilta
29.4.2008 13:04:56 Ilmoita
Ne antaa tietoa liikkeessäkin. :)
Itsellä ollut nyt jottai 1.5 vuotta, nipisti vähäse, mutta ei juurikaan sattunut. Kipukynnykset on yksilöllisiä !
Hoitonahan oli septidinillä ja vedellä puhdistamista päivittäin.
Parani pikku hilijaa.
Haiku
9.5.2008 15:15:01 Ilmoita
ite otin helsingissä ja 16 oli ikäraja.. en kylläkää ollu ees täyttäny sillo mutta eipä se mitään haitannu:D nyt siitä on pari vuotta ja viime kesänä jouduin ottamaan (kiitos kahden humalaisen kaverin) takia pois, nämä kaatu kännissä päälle ja koko perkeleen tappi uppos ikeneen ja huuli turposi HIEMAN. iha kauheen näköne huuli ja ei yhtään kipee:) sen päivän jälkeen en oo takas laittanu, mut kyllä tässä joku päivä.:) mulla parani kans aika nopeessa ajassa ku vaa puhisteli eikä liikutellu sitä koko ajan.. en muista paljonko makso, alle 40 kuitenki:)
jejjee
16.5.2008 12:06:31 Ilmoita
Huulikorun saa ottaa ilman vanhempia kun on 16v. Se ei käy kipeetä ja on laiton jälkeen vähän turvonnut ja arka! Minulla se maksoi 45e! Riippuu aika lailla paikasta, kaikissa paikoissa on vähän erinlaisia hintoja!

Siinniinneenn
17.5.2008 14:15:38 Ilmoita
kiitos kaikille :)
[-dude-]
8.6.2008 14:31:02 Ilmoita
Nykyään on ainakin niin nyt täälläpäin että alle 18 v EI saa ottaa ilman vanhemman lupaa. Mulle tavallaan annettu lupa ja menen syksyllä ottamaan korun. Ne soittaa sieltä liikkeestä vanhemmille luvasta jos ei vanhempi ole mukana!! :) näin täällä on :)
Miharuu
18.6.2008 22:43:22 Ilmoita
^heti ensimmäisenä alle 18 vuotis juttu on paskapuhetta.
Lävistyksen saa ottaa ilman vanhempien lupaa 16 vuotiaana. Hintaa lävistyksen laitolle löytyy n. 35-40€,
netistä näitä juttuja voi lukea tarkemmin ja ehkä ne ovat hieman luotettavampia neuvoja.
iiww-
9.7.2008 11:56:08 Ilmoita
No mä ainaki otin sen itiksen The Duck´s Tattoo:sta ja siellä se makso 40 euroo ja piti olla vähintään se 16 vuotias. Ite putsailin sitä koruu 1-2 kuukautta tavallisella haavojen puhdistus aineella eikä oo vielä tulehtunu kertaakaa. ( tää koru on ollu mul vuoden)
Jesee
10.7.2008 02:26:29 Ilmoita
ite otin huulikorun 2 viikkoa sitten, varkaudessa ikäraja on 14 vanhemman luvalla ja maksaa 14e, mulle annettiiin ainakin semmonen lappu missä oli lävistyksitä yleis tietoo ja sitten oli huulen hoito ohjeet ja parin muunkin lävistyksen,
Nala
10.7.2008 02:27:14 Ilmoita
korjaan edellisestä kommentistani siis 35e
Nala
10.7.2008 12:00:55 Ilmoita
Itselläni on ollut nyt noin 4-5 vuotta huulikoru. Vanhemmat ei suostuneet siihen että menisin liikkeeseen ottamaan kun eivät oikein tykänneet koko huulikoru ideasta ja äiti sitten heitti herjalla että jos uskallat niin voit ite laittaa sen itelles ja luuli etten uskailtais tietenkään. Ite sitten tuikkasin sen kirurgin neulan kanssa ja pidin pari vuotta korvista siinä ja sit laitoin normi lävistyskorun.
blackwolf