Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > Hiuslisäkkeistä
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

21.3.2008 23:26:03Ilmoita

Hiuslisäkkeistä

Tiedän, olen hieman tyhmempi yksilö,
joka kaipaa nyt viisampia päitä avuksi.

Eli siis, onko kellään teistä hiuslisäkkeitä
tai koskaan ollut? Poikkeaako niiden hoito
oikeista hiuksista ja paljonko niiden laittaminen
maksaa suunnilleen kampaamossa, jos on omat
hiuslisäkkeet?

Kertokaa muutenki kokemuksia hiuslisäkkeistä yms,
jos vain jaksatte.

Kiitän. =)

Yulia_
Keskustelu on lukittu
Re: Hiuslisäkkeistä
21.3.2008 23:36:40 Ilmoita
+ Kaunko ne kestää?
Ja anteeksi, jos aiheesta
on jo keskustelu, en ole
vielä törmännyt(, mutta
tarkoitukseni ei todellakaan
ole jättää tänne mitään
roskakeskusteluja, jotta
foorumi olisi täynnä kaikkea
turhaa monesti.)
Yulia_
22.3.2008 08:50:14 Ilmoita
Jos
vaikka
opettelisit
kirjoittamaan
oikein,
niin
ihmis ten
olisi
helpompi
lukea
ja
ymmärtää
ja
näin
auttaa
sinua.
Eli aloitatko vaikka laittamalla sanat toistensa perään.
ihan heti
22.3.2008 11:20:26 Ilmoita
no siis, se hinta riippuu pituudest, mulla on, ja 500e maksaa
Crista16
22.3.2008 11:28:20 Ilmoita
Mulla oli. Ne oli kauheen raskaat, että pää ja niskat oli sit useamman päivän kipeenä. Ite laitoin kotona, tuli paljon halvemmaks. kesti noin. 4 tuntia laittaa. Ja niitä hiuslisäkkeitä ei sais mielellään kastellä, että päänahka ainoastaan pestäis.

Piru on puhunut.
^_Pikku-Piru_^
22.3.2008 11:29:11 Ilmoita
Mul on ollu päässä kohta vuoden hiuslisäkkeet, ja meinaan toukokuussa vielä uudestaan yhen kerran pistää. Hiuspidennyksien hoito ei oikeastaan poikkea normaalejen hiuksien hoidosta. Hiusten pesuun suositellaan kuitenkin käyttämään "vähän parempia" shamppoita, eli että ne sisältäisi enemmän vitamiineja kun normaalit hiustenpesuaineet. Saat kyllä ihan ohjeen jatkeiden hoidosta kampaajalla, jos nyt päätät hiusjatkeet laittaa. Hiuspidennyksien laitto on todella eri hintaista kampaajoilla, ja niistä voidaan usein pyytää kovia ylihintoja. Mulle tuttu kampaaja kiinnittää hiuspidennykset, ja pyytää niistä alennetun hinnan 70 euroa tunti. Hyvä paikka pistää pidennykset on Shaggy head ,siellä pystyt tuomaan omat jatkeet ja he kiinnitävät sen taidolla. Hinnat ovat kyllä aika korkealla myös tuolla, mutta hyvää jälkeä tulee. Mulla on nyt toisen kerran hiuspidennykset päässä. Pistin pidennykset ekaa kertaa viime kesänä ja ne pysy päässä marraskulle asti. Marraskuussa pistin uuden puntin, ja ne on vieläkin päässä hyvässä kunnossa! Mulla on pidennykset ommeltu kii, ja mielestäni se on paras tapa laittaa jatkeet. Sinetit ovat kalliimmat ja pysyvät vähemmän aikaa. Tutut ovat myös verranneet minun ja kaverini jatkeita. Hänellä on sinetit ja minulla ommeltu, ja nämä kuulemma näyttävät aidoilta, eivätkä putoa yllättäen pois ;> Ompelu jatkeita täytyy kumminkin käydä välillä "nostamassa" eli kun letit alkaa päässä löystymään, niitä kiristetään vähän ja laitetaan takaisin kiinni. Mikään näistä ei kumminkaan satu, ei tarvitse pelätä :D Musta kannaattaa kyllä hiuspidennykset ottaa, tulee kivat ja kauniit pitkät hiukset.
nounou
22.3.2008 12:28:19 Ilmoita
terves.
olen itse kampaaja ja tiedän työni osalta lisäkkeistä kaiken.. teko maksaa kalliimillaan noin 1000e riippuen täytyykö omaa hiusta tai lisäkettä värjätä kasitellä tai jotain vastaavaa myös paikka kunta kohtaiset hinnat on mahdollisia.omat jos mukana ja me sointuvat omiin hiuksiin hyvin... hinta voi olla noin 300e. hoito helppoa jos huoltaa hyvin ja oikeilla tuotteilla aito hius pidennystä käsitellään pesien sen omalla shamppoolla ha hoidoilla, myös hyvä luonnon harjas harja olisi myös hyvä hankkia myös kuukauden välein selvitystä vaikka kaverilta apua pyytäen. pidennys hyvin asennettuna ja hoidettuna kestää puoli vuotta. saa kysyä ja heittää lisää kommenttia, voin vastata.
miukki
23.3.2008 12:42:16 Ilmoita
Tuun kohta repii sun hiukset.
Jimmu
24.3.2008 13:24:27 Ilmoita
Miten se kampaamosta kyseleminen olis? Tai sit google? Tai lue vanhoja keskusteluita

voi luoja, sitä vartenhan nää keskustelu palstat on, että saa kysellä ja jutella. HERÄTKÄÄ!!! jos teitä muita ärsyttää kyselyt ni elkää ottako kantaa.
emmuska8
25.3.2008 11:39:22 Ilmoita
cybershopista ja morticiasta saa lisäkkeitä alle 20e, kestävät ehkä pari kuukautta jos pidempääkin, kunhan muistaa pestä, alkavat kyllä haisemaan pitkän ajan päästä, eli kestää siihen kun hermosi kestävät :D
Floge