Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Kauneus, keho > koeviikko..?

Apinat.fi
Lähetä helposti yksittäisiä tai ryhmäviestejä ystävillesi! Uusille jäsenille 20 ilmaista viestiä. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

Aktiiviset keskustelut

15.11.2006 17:23:00Ilmoita

koeviikko..?

hei lukiolaiset. kertokaa ketä stressaa koeviikko ! "// mulla ainaki on kamalat paineet koko ajan ku tuntuu ettei jaksa välillä ja ahistaa nää vitun kokeet. kertokaa onko kellään muulla sama tilanne?!

huvi
Keskustelu on lukittu
Re: koeviikko..?
15.11.2006 17:40:04 Ilmoita
Minä vetelin kokeet hälläväliä-asenteella läpi. :) En avannutkaan koekirjoja kotona ja tunneilla seurasin, jos siltä tuntui. :D
Pihlainen
15.11.2006 17:44:51 Ilmoita
no mua ainaski stressaa koeviikolla kokeet.. tai no riippuu tietenki et mikä koe tulossa..
oooo
15.11.2006 18:16:55 Ilmoita
mua ei ressaa.. ei pidä ottaa kouluu niin tosissaan.. sama se mitä siitä tulee. muistakaa 3:n ällän periaate. LLL= Lukematta Läpi Lukio
metu
15.11.2006 18:44:28 Ilmoita
Oletko ensimmäistä vuotta lukiossa? Ensimmäiset koeviikot ovat aina stressaavimpia, mutta kyllä se siitä hellittää; siitä muodostuu eräänlainen rutiini..Tällainen tilanne oli ainakin omalta osaltani.Kun lukee kerran huolella koealueen läpi,tietää osaavansa suurinpiirtein kaikki asiat, niin koekin menee hyvin.. :)
jessejames
15.11.2006 18:45:48 Ilmoita
..tai ainakin sitä toivoo sen menevän hyvin..
jessejames
16.11.2006 08:57:38 Ilmoita
Ei enää stressaa, kun nyt stressaa kirjotukset nii koeviikot menee lunkilla läpi.. c(:
KoKo
16.11.2006 17:14:54 Ilmoita
mulla oli ekalla koeviikolla ihan hirveet paineet ja sit ku ei oikee tajunnu lukeekka ni sit ilta myöhäl vasta tajus että ainii huomen on kokeet ja sit rupes lukee..:D mutta nyt toinen koeviikko oli jo paljon parempi tajusin lukee ja nukkuakkin välillä :D neuvoja mitä itse voisin sano, on että muista nukkua ja jos ei kiinnosta lukee niin piä tauko ja lue sit myöhemmin :) mutta nukkuminen tosiaan on se tärkee osa siinä..
Anzka
16.11.2006 17:41:16 Ilmoita
joo ku oon ekalla nii kai se tästä hellittää : DDD kiitti neuvoista. ")
huvi
16.11.2006 19:22:42 Ilmoita
koeviikko = loma
DecemberFlower
17.11.2006 15:36:10 Ilmoita
tottahan toki ystävä hyvä ;D nooh, kyllä koeviikko on tavallaan yhenlainen loma...
little_l
17.11.2006 23:43:32 Ilmoita
Mulla se menee oikeestaa ku muutki viikot, paitsi että pääsee aikasee pois, aika rentoa mulle

BakaStin
21.11.2006 19:30:54 Ilmoita
Riippuu siitä mikä koe tai mitä kokeita on milloisellakin koeviikolla :D Ensimmäisenä vuonna siitä tuli stressiä, mutta nyt toisena vuonna on tullut otettua ne huomattavasti lunkimmin... Mutta ihme kyllä ei ole näkynyt numeroissa :D Tällä hetkellä menossa helppo koeviikko.. Seuraava jaksokin on sellainen, että sen koeviikko tulee olemaan tätäkin helpompi, pelkkiä helppoja kokeita :) Vasta kahdella viimeisellä jaksolla alkaa tulemaan semmoisia kokeita, et saa vähä miettiä mitä tulee ja miten käy :) Mut ne on vasta siä pitkällä ja jouluki välissä :D
HikariSheriffi
25.11.2006 20:38:59 Ilmoita
ei stressaa. mitä enemmän sä teet töitä jakson aikana nii sitä vähemmän sun tarttee ees lukee. ja aina saa uusia, ei elämä lopu jos ei heti läpi pääse, ja kyllähän torkas nelosia olla saa muutama. et älkää stressatko tollasista asioista, se vaa pahentaa asiaa.
pikku prinsessa
29.11.2006 14:56:18 Ilmoita
Koeviikko on just alkanut ja tuntuu et ei voi tehdä mitään muuta kuin vaan lukea ja lukea... :(
Shoody
3.12.2006 16:06:21 Ilmoita
ei enään kun just loppu..oli ihana vkloppu ku perjantai oli vapaa ;D muakin ressaa ihan pirusti, tulee helkkaristi valvottua (joskus koko yö, kun ei oo päivällä jaksanu lukea..) ja sitten sairaalloinen kahvinkittaus..