Härski tyttöystävä!
Minulla semmoinen tilanne, että luulen
jääväni hiukka jalkoihin naiseni
rinnalla.Kaikki muu meillä menee täydellisesti,
mutta kun tyttöystäväni saa kiiman aikaan
niin siinä joutuu jo miettimään että
juokseeko karkuun vai ei.Meininki makuuhuoneessa on kuin
oisin käymässä korkeesaaressa tulee tavaraa
joka reikään ja joka kokoo mahtu tai ei ja multa
tätä asiaa ei ees oikeen kysytä kun kerran
menin suostumaan.nyt mietin että kannattaako mun jatkaa
tätä masokistista liian härskin pervoa
suhdetta?OIKEESTI kaikki mitä vaan kuvittelette
pissa,kakka leikeistä ja siitä vielä
härskimpään niin joudun valitettavasti
kokemaan paljon vaan sen takii, että mulla muuten
täydellinen nainen?
- Kommentteja: 26
- Lukukerrat: 2629
- Viimeisin kommentti: 29.4.2010 19:58:48
Sen jälkeen panet, ja panet vaan ja ainoastaan kun itseäsi huvittaa. Ja teet just sitä mikä itsee kiinnostaa. Jos huvittaa kiskasta kakkoseen niin kiskaset. Jos vikisee jotain niin annat muutaman avokkaan ja mahdolllisesti tunget esim paperia suuhun.
Tai sitten tykkää susta niin paljon ku sä hänestä.
Jos tosiaan keskust.
Älä anna sen häiritä jos vain seksissä nainen on päällepäsmärinä, vaan ota siitä ilo irti ettei sun tarvi huhkia sen kaiken eteen. Tai sitten vaan vuorottelette siinä. Tuollainen aarre kuitenkin saa varmaan ihan kenet vaan joten keskustellessas älä tee itestäs pirua vaan sano se hellästi ja osta vaikka joku lahja tms, vibraattori vaikka.. :D Mut ihan tosi, jos täydellisen on löytäny, älä heitä sitä hukkaan!
Mieti millasta se seksi vois olla?
Esim et saarnaaja asennossa vaan pumppaat naista joka ei edes voihki tai saa orgasmia.. ???
Tuon on varmasti paljon hauskempaa ja se on tytön tapa ilmeisesti pitää himoa yllä ettei oo aina samoja rutiineja ymym. Mutta puhu ihmeessä mutta älä kielä kokonaan :)
Jos se yrittää jotain, ranteist kiinni ja alistat. Teet justiin niinku sua miellyttää ja että johdat touhua. Uskon, että naiseski tykkäis ja yllättyis sinun alistaessa häntä ;)
Minusta tämän "johtamisen" jälkeen (mahd. orgasmien) jälkeen on viisaampaa puhua siitä, miten seksi tulisi toteuttaa tulevaisuudessa ;D