Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Yleinen keskustelu > Härski tyttöystävä!
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

7.3.2010 15:23:01Ilmoita

Härski tyttöystävä!

Minulla semmoinen tilanne, että luulen jääväni hiukka jalkoihin naiseni rinnalla.Kaikki muu meillä menee täydellisesti, mutta kun tyttöystäväni saa kiiman aikaan niin siinä joutuu jo miettimään että juokseeko karkuun vai ei.Meininki makuuhuoneessa on kuin oisin käymässä korkeesaaressa tulee tavaraa joka reikään ja joka kokoo mahtu tai ei ja multa tätä asiaa ei ees oikeen kysytä kun kerran menin suostumaan.nyt mietin että kannattaako mun jatkaa tätä masokistista liian härskin pervoa suhdetta?OIKEESTI kaikki mitä vaan kuvittelette pissa,kakka leikeistä ja siitä vielä härskimpään niin joudun valitettavasti kokemaan paljon vaan sen takii, että mulla muuten täydellinen nainen?

hoikkis
Keskustelu on lukittu
Re: Härski tyttöystävä!
7.3.2010 17:05:48 Ilmoita
Ole mies ja älä valita. :D
Trollface
7.3.2010 19:44:39 Ilmoita
No sano adios jos ei miellytä ?
Vertigo.
8.3.2010 00:15:14 Ilmoita
ihailtava nainen mutta sano ei jos et halua jotain :D
joey92
8.3.2010 14:38:00 Ilmoita
Harrmi ku naisellas ei oo täydellistä miestä..
wiltson
8.3.2010 16:00:22 Ilmoita
Jos et ite tykkää nii mun mielestä asiasta kannattais puhua.. Jos ei onnistu ni sit varmaa täytyy pistää nainen vaihtoo..
-ninni
8.3.2010 17:39:03 Ilmoita
Kiertoo enneminki ;)
Trollface
9.3.2010 01:53:30 Ilmoita
pistä vahinko kiertämään, vie linnanmäen karuun selliin. pissat ja kakat kuuluu pönttöön eikä vatsalle, naamalle tai minkään muunkaan ihmiskehon päälle..
nimikkomerkki
9.3.2010 14:41:30 Ilmoita
wiltson saat tulla noutamaan voittosi pois :P
hoikkis
9.3.2010 19:06:44 Ilmoita
eipahamujja
ken
9.3.2010 20:53:28 Ilmoita
Hoikkis tuun hakee kakat pois, saanpaha lannotetta ja manii ku myyn ne jossai. :o bisnestä
wiltson
10.3.2010 03:09:37 Ilmoita
Eihän siin, mielenkiintoinen asia. Tota ehkä kannattais kokeilla vaikka puhua asiasta? - "Tota voitaisko me jättää toi homma välistä ja siirtyä ihan oikeisiin juttuihin, pantais niinkun normaalit ihmiset?" ;D tosin voi sen nätimminkin ilmaista, ettei turhaa pahastu.
Arnoho
11.3.2010 14:40:40 Ilmoita
kehottaisin puhumaan asiasta...jos nyt jätät naisen sen takia et se on liian härski niin seuraava tunutuu susta liian tylsältä! puhukaa siitä missä raja kulkee ja joskus voit vaikka naistas miellyttää ja kerran vuodessa suostua johonkin härskimpäänkin!
dia
11.3.2010 17:09:05 Ilmoita
Mitäs vitun meinninkiä toi oikein on. Nyt ihan ensimmäiseksi teet selväksi kuka määrää kaapin paikan. Tähän paras keino on kerran pari antaa muijalle kunnon selkäsauna.

Sen jälkeen panet, ja panet vaan ja ainoastaan kun itseäsi huvittaa. Ja teet just sitä mikä itsee kiinnostaa. Jos huvittaa kiskasta kakkoseen niin kiskaset. Jos vikisee jotain niin annat muutaman avokkaan ja mahdolllisesti tunget esim paperia suuhun.
Meridian74
16.3.2010 13:57:30 Ilmoita
Kannataa keskustella asiasta tyttöystävän kanssa.
iidassa
16.3.2010 15:36:41 Ilmoita
meridian74!Sinun kikka on toiminut toistaiseksi mutta tuntuu nyt siltä että osat menis toistepäin kun saan tähä mitä lystää siis IHAN kaikkea kivaa mitä wiltson voi kuvitella..pitäskö koittaa ehottaa selipaattia??auttas molempiakö?
hoikkis
16.3.2010 16:28:47 Ilmoita
Huuhhuuhhh oot säälittävä
Jangst
23.3.2010 17:20:46 Ilmoita
Muija kiertoon toisten poljettavaksi, se on jo liian käytetty.
Pantteri
28.3.2010 18:19:49 Ilmoita
jaa,a....kenenkään eioo pakko kestää tommosta,ellei itse niin halua.puhutte keskenänne ja päätätte mitä teette ^^
zinni
1.4.2010 13:19:54 Ilmoita
Trolli. Mutta kommentteja kommentoidakseni: Jos mies on liian villi makuuhuoneessa, se on sairas pervo. Jos nainen taas on liian villi makuuhuoneessa, se on ihailtavaa. Jos mies ei tästä villeydestä pidä, vika on kokonaan hänen. Niinkö?
Jonuski
1.4.2010 20:59:17 Ilmoita
anna se sun muijas mulle. tykkään kakka pissa leikeistä
Taavett
5.4.2010 10:20:22 Ilmoita
Muija taitaa pelätä että menettää sut jostain syystä ja laittaa "kaikki peliin".
Tai sitten tykkää susta niin paljon ku sä hänestä.
Jos tosiaan keskust.
Henkka P.
14.4.2010 11:41:32 Ilmoita
Herranjumala sentään! Aina sanotaan että mies on se joka vonkaa ja nyt kun tilaisuutesi saada seksiä on useammin ja mitä unelmallisimmissa muodoissa niin ole mies ja alistu! Voit myös itse osallistua ja tunkea sille joka reikään kaikkee :D Hey, jos se nainen on täydellinen niin älä missään nimessä päästä irti! Keskustele asiasta ja sano että sulla kestää tottua tai että et halua ihan yhtä rajuja leikkejä ja että joskus voisitte kokeilla myös sun tavalla.
Älä anna sen häiritä jos vain seksissä nainen on päällepäsmärinä, vaan ota siitä ilo irti ettei sun tarvi huhkia sen kaiken eteen. Tai sitten vaan vuorottelette siinä. Tuollainen aarre kuitenkin saa varmaan ihan kenet vaan joten keskustellessas älä tee itestäs pirua vaan sano se hellästi ja osta vaikka joku lahja tms, vibraattori vaikka.. :D Mut ihan tosi, jos täydellisen on löytäny, älä heitä sitä hukkaan!

Mieti millasta se seksi vois olla?
Esim et saarnaaja asennossa vaan pumppaat naista joka ei edes voihki tai saa orgasmia.. ???
Tuon on varmasti paljon hauskempaa ja se on tytön tapa ilmeisesti pitää himoa yllä ettei oo aina samoja rutiineja ymym. Mutta puhu ihmeessä mutta älä kielä kokonaan :)
yono
16.4.2010 13:54:06 Ilmoita
hei haloooooo puhu naiselles asiasta. ei mitään ideaa jos ei naiselle sovi sinun mielipiteesi nii sitten se usein sanottu ADIOS!
_^susse^_
21.4.2010 20:52:16 Ilmoita
MÄ TIIÄN MITÄ TEET!!! Sano sille et ens kerran kun sä alat trollaan niin hieroo paskaa sun vaatekaappis täytee! :D
leeevi
23.4.2010 17:17:27 Ilmoita
Kaikkee sitä kuulee :D Minusta tuo "Ole Mies!" sopii paremmin, mutta vähän eri tavalla.

Jos se yrittää jotain, ranteist kiinni ja alistat. Teet justiin niinku sua miellyttää ja että johdat touhua. Uskon, että naiseski tykkäis ja yllättyis sinun alistaessa häntä ;)

Minusta tämän "johtamisen" jälkeen (mahd. orgasmien) jälkeen on viisaampaa puhua siitä, miten seksi tulisi toteuttaa tulevaisuudessa ;D
hippies
29.4.2010 19:58:48 Ilmoita
Osta Käsiraudat
Mush