27.12.2009 13:52:03Ilmoita
hhei
voiko täältä lähettää
ulkomaille viestejä ja maksaako se mitään?
- Kommentteja: 12
- Lukukerrat: 579
- Viimeisin kommentti: 4.2.2010 17:24:48
Keskustelu on lukittu
[1]
Re: hhei
27.12.2009 18:30:05
Ilmoita
voi lähettää ja eise sulle mitää
maksa varmaankaa, mut sille kenelle lähetät ni
varmaa jotai maksaa, en tiiä sit mite hirveesti. ite
olin thaimaas ni kyl tuli viestit iha hyvi perille.
mmmila
Hei hei!
Eestiin Tallinnaan tai Saaremaalle ei kuulemma tullut perille. Tai tuli häkkäröitä eli omituisina merkkeinä. Ei edes kyrillisinä? Puhelimessa oli kai Elisan kortti. On kyllä pari vuotta sitten.
Josta tuli idea: Entäs jos katsoisit operaattorin nettisivuilta roaming-kartan? Ainakin Soneralta (/TeleFinland) löytyy sellainen.
H.U.v.!
Henkka P.
Eestiin Tallinnaan tai Saaremaalle ei kuulemma tullut perille. Tai tuli häkkäröitä eli omituisina merkkeinä. Ei edes kyrillisinä? Puhelimessa oli kai Elisan kortti. On kyllä pari vuotta sitten.
Josta tuli idea: Entäs jos katsoisit operaattorin nettisivuilta roaming-kartan? Ainakin Soneralta (/TeleFinland) löytyy sellainen.
H.U.v.!
itelle on tullu thaimaassa vietit ihan selkeenä
perille.. Ja mull on elisa. Oiskohan ollu jtn hämminkii
verkossa silloi? :)
pokerr
Ei pysty ulkomaille laittaa viestii. Ainakaan ennen ei
pystynyt, tuskinpa siis nytkään.
cinci
Suomalaiseen liittymään ulkomaille onnistunu
ainaki minulla. Ulkomaiseen en usko että toimii.
src
tää ei nyt liity asiaan mitenkään, mut
huomasin äsken et täällä on melkeen
kaikki keskustelut lukittu :S mitä kummaa?
Angel
tää paska palvelu ei ota toimiakseen.ei etes
jukolauta voi sisäänkirjautua kuten ennen. aina
pitää tarkistaa helvetin vitun vahvistuskoodi
emailista ennenkuin voi päivittäin kirjautua
sisään lähettääkseen viestejä.
homo palvelu.
ja mikä parasta tässä on, jokapäivä ei edes palvelu lähetä tätä varmistusviestiä emailiin.
Teemu SA
ja mikä parasta tässä on, jokapäivä ei edes palvelu lähetä tätä varmistusviestiä emailiin.
tää paska palvelu ei ota toimiakseen.ei etes jukolauta voi sisäänkirjautua kuten ennen. aina pitää tarkistaa helvetin vitun vahvistuskoodi emailista ennenkuin voi päivittäin kirjautua sisään lähettääkseen viestejä. homo palvelu.
^minun ei ainakaa tarvi mtn vahvistuskoodeja laittaa,ei mun ainakaan tarvi laittaa ku numero ja salasana,ja siinä se ! en kyllä ymmärrä miten joillaki on jotakin ihme vahvistuskoodi juttuja o ;