Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Yleinen keskustelu > tunnuksen poistaminen
09:18 Madon päivä... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

18.12.2009 16:07:05Ilmoita

tunnuksen poistaminen

Olen lähettänyt useaan otteeseen ylläpidolle viestiä että poistaisivat tunnukseni ja tietoni rekisteristä. Näin ei ole kuitenkaan tapahtunut.

Miten saan siis suoramainonnan loppumaan?

fanatic
Keskustelu on lukittu
Re: tunnuksen poistaminen
18.12.2009 21:32:42 Ilmoita
Hmm, miks mulle ei koskaan tuu mainoksia?
src
18.12.2009 21:33:19 Ilmoita
Senhän pysty jotenki säätää rekisteröitymis vaiheessa? Vai voiko sen vielä vaihtaa asetuksista?
totgeliebt-
Jatkoa: tunnuksen poistaminen
19.12.2009 12:58:47 Ilmoita
Nyt sitten vaan seuraamaan kuinka pian ylläpito reagoi aiheeseen... - täällä ON surkea "palvelu", ja ellei tämä ärsytä heitä mitään tekemään (jotta osoittaisivat minun olevan väärässä) niin mot...

Meikä halusi jokin aika sitten lopetetusta kapula.fi -palvelusta veks mainosten vuoksi. Kun ei ole palvelua niin miksi mainoksia -ajatuksen pohjalta. Senkin palvelun ylläpito oli siirretty "Apinoille". No, poistivat sitten Apinat.fi -tunnuksen vaikka tein asian hyvin nimenomaisen selväksi jo ennen heidän sähläämistensä aloittamisia. Siksi totean että täällä ON surkea palvelu. Ylläpito ei edes kehdannut vastata maileihini. Ja... saatkohan sinä tunnustasi poiskaan? Voi olla että joskus, mutta mainoksia tulee jos sama logiikka pätee.

KPe
20.12.2009 10:01:53 Ilmoita
Jos ei mitään apinat.fi ylläpidon osalta tehdä niin alan ottaa noihin mainostaviin firmoihin yhteyttä että tällaista pakkomainontaa suoritetaan. Tuohan lienee laissakin säädetty että käyttäjällä on oikeus saada tietonsa pois rekisteristä niin halutessaan.
fanatic
21.12.2009 14:12:15 Ilmoita
Se on mielenkiintoista että minä laitan aina jokapaikkaan rastin ruutuun että saisin mainosviestejä mutta niitä ei tule kuitenkaa ikinä.
Kompostiperse
5.1.2010 13:56:59 Ilmoita
en tiedä sitte mutta mulle ei koskaa ole sähköpostiin eikä kännykkään täältä suoramainontaviestejä saapunut mutta eikai ne pari viestiä silloi tällöi haittaa?
Miharuu
12.1.2010 18:47:06 Ilmoita
Oikeasta alareunasta löytyy linkki "Ota yhteyttä". Jos haluaa poistua palvelusta, viestiin pitää laittaa puhelinnumero, sähköposti ja salasana joilla rekisteröityi palveluun. Lähetin nämä itse äsken ja mukana myös viestiä siitä, että haluan tunnuksen poistaa mahdollisimman pian. Toivon että tämän avulla saa tunnuksen poistettua, jota hieman epäilen, koska huomaan itsekin että täällä on surkea palvelu.

Noope
13.1.2010 18:55:32 Ilmoita
niinpä, tuoltahan mä oo useamman kerran laittanu viestiä menemään, myös suoraan sähköpostilla. vaan ei minkäännäköistä vastausta.

unibetiltä tuli muutama päivä sitten mainostekstiviesti puhelimeen apinat.fi kautta.

otin unibetiin suoraan yhteyttä ja asia on nyt jonkin kampanjamanagerin selvitettävänä.

fanatic
Re:sisään kirjautuminen
19.1.2010 12:22:05 Ilmoita
tää paska palvelu ei ota toimiakseen.ei etes jukolauta voi sisäänkirjautua kuten ennen. aina pitää tarkistaa helvetin vitun vahvistuskoodi emailista ennenkuin voi päivittäin kirjautua sisään lähettääkseen viestejä. homo palvelu.
Teemu SA
19.1.2010 13:26:00 Ilmoita
ja mikä parasta tässä on, jokapäivä ei edes palvelu lähetä tätä varmistusviestiä emailiin.
Teemu SA
31.1.2010 01:11:13 Ilmoita
Repesin totaalisesti ko tätä topiccia luin :D Joo tää palvelu on kyllä niin juosten kustu että ei tosikaan :D Nyt olis hyvä bisnesidea perustaa samantapainen palvelu, josta saa lähettää 5 viestiä päivässä, joka myös toimii, jossa ei tartteta joka päivä sendiä jotai helvetin vahvistuskoodeja, ja jossa myös ylläpito hoitaisi kaikki asiat nopeasti ja moitteetta. :D
Junzku
4.2.2010 13:50:59 Ilmoita
Katso tuolta alhaalta! Siellä on kaikki mm. kieltorekisteri ja mainoksien poistaminen. Vieritä vain alas päin kokonaan niin huomaat!
Poitsu-92-