Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Yleinen keskustelu > Netanttila!
08:56 Harri ja dino... 09:00 Lomasää 07:00 Sub chat

Apinat.fi
Kommunikoi ilmaiseksi! Lähetä ilmaiseksi 5 tekstaria päivässä! Lähettäjänä oma numerosi. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

21.10.2009 13:59:48Ilmoita

Netanttila!

Kohta menee hermot, tilasin sunnuntaina paketin, mutta postin sivuilla 'lähetysten seurannassa' ei ole mitään tietoja paketista. ja muutenkin, olen kuullut että vaikka toimitusajan pitäisi olla 'n. viikko' niin se saattaa olla silti helposti yli parikin viikkoa. Lisäksi nettisivut ovat siellä todella hitaat. Mistä on kyse??? :(

anskuli^
Keskustelu on lukittu
Re: Netanttila!
21.10.2009 16:51:52 Ilmoita
niin, misstäköhän on kyse, mistä on kyse siis mistä vitusta on kyse ettei ne paketit tuu ajoissa perille, jos vaikka homma aina ei pelaa :o? miä oon oottanu vaatepakettia kohta puolisen vuotta. ja joittenki paketit ei oo tullu ikänä perille
Viltsukps
21.10.2009 19:31:13 Ilmoita
Kyllä meille on aina tullut luvatussa ajassa. Ota kuitenkin huomioon, että Anttilassa on menossa keskusvaraston tyhjennys, mikä saattaa pidentää toimitusaikoja, koska tilauksia tulee varmaan enemmän. Jos pakettia ei jostain syystä näy, niin turha sitä on foorumilla itkeä, vaan otetaan yhteyttä sinne NetAnttilaan.
Pihlainen
30.10.2009 12:17:06 Ilmoita
Miks pitää ostaa ylipäätään mitään? Mulla on ainakin kaikkea ja liikaakin. Olen lopettanut shoppailun kokonaan!
Joppe
3.11.2009 09:42:57 Ilmoita
Viikko sitten lauantaina tilattiin kamera, viime torstaina oli meillä. Ei tuo nyt mikään pitkä aika ollut.

Joppe: Onnea.
Pihlainen
7.11.2009 23:58:51 Ilmoita
Oon samaa mieltä Joppen kaa.. Enää ei tarvi ostaa ees puhelinta kun on apinat.
$amphas