Olet tässä: Apinat.fi > Yhteisö > Keskustelu > Yleinen keskustelu > Spiritismi!?

Apinat.fi
Lähetä helposti yksittäisiä tai ryhmäviestejä ystävillesi! Uusille jäsenille 20 ilmaista viestiä. Lue lisää.
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään

22.4.2006 22:23:00Ilmoita

Spiritismi!?

Spiritismi!? Oon kiinnostunu spiritismistä ja haluisin koittaa sitä kamujen kaa mut me tarttettais ne ohjeet siihen laudan tekoon... ja muita ohjeita kaikenlaiset ohjeet kelpaa spiritismiin liittyen!!! kiitos kaikille jotka vastaa tähän... :)

Summer_69
Keskustelu on lukittu
Re: Spiritismi!?
22.4.2006 23:32:24 Ilmoita
googleen ja hakuun spiritismin ohjeet
kakkanaama
23.4.2006 12:33:54 Ilmoita
sun pitää eka kirjottaa leivinpaperille kaikki kirjaimet isolla ja numerot 0-9 sitteen kirjoitat niitten alapuolelle eka KYLLÄ sit se pentakrammi eli tähti jonka ympärillä on ympyrä sitten EI ja HYVÄSTI voin näyttää vähän että miten se tehdään..
no joo!
23.4.2006 13:16:07 Ilmoita
Parempi harrastus on juosta puuhun.
Sabbat
23.4.2006 13:47:10 Ilmoita
Ei muuten onnistu oikeesti tol leivinpaperilla.. vaiks niin joku väittääkin.
Ashley_^
23.4.2006 15:45:46 Ilmoita
Ja kyllä muuten onnistuu leivinpaperilla ! Polttakaa "lauta" pelin jälkeen.
Liquid-Dust
23.4.2006 18:57:23 Ilmoita
Turhaa paskaa kaikki...joku sitä ite liikuttelee lasia tms...PASKAA...!!!
Haamu75
23.4.2006 19:44:32 Ilmoita
jos minulta kysytään ni niitten juttujen perusteella mitä mä oon kuullu ni en kannata sen pelaamista.. en tosiaankaan.
HEITI.
23.4.2006 20:28:25 Ilmoita
Höm. Spiritismi, se ei ensinnäkään ole PELI ja sitä ei PELATA.

Spiritismi on täysin psykologista, pahojen henkien manaamista. Se toimii, jos uskoo henkiin, hyviin, tai pahoihin. Ja kaikki, mitä tapahtuu, tapahtuu sun omassa päässäsi. Ja mikä parasta, todennäköinen seuraus sille on se, että tosissaan naksahtaa - pääset pehmustettuun huoneeseen.

Olen harrastanut tätä, mutta koska olen tällainen paska pakana minähän en usko mihinkään muuhun kuin maailman pahuuteen. Liikuttelin sitten siinä lasia ja kun kaveri kysyi hengeltä, mitä se haluaisi sanoa meille? Liikuteltiin lasia kertomaan haista paska ja siihen loppui se touhu. Eikä kukaan ole tähän mennessä kuollut, vaikkei pyydetty lupaa lopettamiseen jne...

(Psykologinen vaikutus: katsoin kauhuelokuvan, taisi olla manaaja, ja humalassa olin aivan VARMA, että jos nyt menen vessaan niin se eukko katsoo minua peilistä. Tietysti sitten välttelin peiliin katsomista ja mitä pitempään tätä jatkui, sitä varmemmaksi tulin etttä hitto se sieltä vielä kurkkaa. Sitten joskus aamuyöllä vessaan oksentamaan menin, nousin ylös ja se ihan oikeasti katsoi sieltä. Samanlaista vihreää oksennusta valui suupielestä.)
Pahapeikko
23.4.2006 22:58:16 Ilmoita
"ootko varma ettet katellukkaa ite sielt peilist" Nojuu oon kyl samaa mieltä sun kans pahapeikko.
BountyHunterr
24.4.2006 07:43:01 Ilmoita
se ei kannata ihan oikeesti.. kolme mun kaveria kuoli samalla viikolla ja samalla tavalla ja kaks sekos ja joutu hulluje huoneelle, et ei kannata
heidi^^
24.4.2006 11:30:54 Ilmoita
lapsellista pelleilyä!!!!!
Emmi_
24.4.2006 12:35:29 Ilmoita
Veikkaisin että jos joku IDIOOTTI on muka menny kuolemaan jonku saatanan spiritismin vaikutuksesta, niin kuolema on silloin ollut itse aiheutettu, että kaikki luulis kuolleen tuohon pelleilyyn. Niin sairasta porukkaa nykyään näyttää olevan, aivan naurettavaa touhua koko spiritismi. Saavat minun puolesta kuolla kaikki jotka yrittävätkin tuota kusetuspaskateinihoroleikkiä.
Sabbat
24.4.2006 12:57:46 Ilmoita
se ei kannata ihan oikeesti.. kolme mun kaveria kuoli samalla viikolla ja samalla tavalla ja kaks sekos ja joutu hulluje huoneelle, et ei kannata

ihan varmasti joo...
imase ite
24.4.2006 13:54:41 Ilmoita
jos kuolee ni se varmaan johtuu kauheest stressist et luulee kuolevansa jne sit kuvittelee asioit et on ihan paniikissa.. Mut hei oikeesti.. tunkekaa ne leivinpaperit perseeseenne, jos on kunnon tarvikkeet ja asian osaavat mukana ja vahva usko pahuuteen ni kyllä se toimii, mut ei kovinkaan suositeltavaa. Yhtä järkevää, ku testailla mustan raamatun asioita. mut jos kiehtoo ni asiaa tutkimaan .
Ashley_^
24.4.2006 16:21:30 Ilmoita
Sehän se pointti justiinsa oli. Että se olin minä joka sieltä peilistä katsoi, en tosin kovin kauniina kuten en yleensäkään.

Mutta jos TOSISSAAN haluatte nähdä ja kokea kummia...

hommatkaa jostain oikein hyviä sieniä. Sitten alkaa näkyä muuten kaikenlaisia pirunperkeleitä pitkin seiniä.
Pahapeikko
24.4.2006 19:30:41 Ilmoita
Se on homojen leikkiä
Pingviini
25.4.2006 14:42:09 Ilmoita
voihan sitä tietty kokeilla, ei siinä kyllä mitää käy ellei joku liikuta sitä lasia :D Sain joskus kaverit ihan kuset housuu ko liikuttelin sit lasia.

Muuten se on ihan vaa leikkiä. Mitää pelättävää ei todellakaa oo. Ja vitut sille yhelle joka väitti kavereittensa kuoleen!
Alcazar
25.4.2006 20:57:54 Ilmoita
Spiritismi!? okei
Norther
25.4.2006 21:14:09 Ilmoita
Senkus kokeilet, mut muista tehä lattiaa suola-rinki ja meet sen sisää ni henget ei voi tehä sulle mitää..
Vatu
26.4.2006 14:37:02 Ilmoita
Tuolla on jotain erilaisia kuvia laudasta.
http://images.google.fi/images?hl=fi&sa=N& resnum=0&ct=result&cd=1&q=ouija%20board&spell =1&tab=wi
Zampza
26.4.2006 15:26:24 Ilmoita
pitää kyllä olla melko idiootti jos menee pelaamaan!
kjöh
26.4.2006 15:48:55 Ilmoita
en suosittele että menet kokeileen... tai no, jos sulla hermot kestää sitä.. mut sun elämästäs tulee helvettiä sen jälkeen... ja en puhu shittiä ton suhteen!
^^MiLu$K@
26.4.2006 17:57:01 Ilmoita
Tytöt joutuu siit hommasta HULLULAAN...piste...
ghost663
26.4.2006 19:23:13 Ilmoita
Ei jumalauta.. ootte te teinit tyhmiä jos meinaatte tollaseen sekaantuu nim. kokemusta!!
Kissanainen
26.4.2006 19:23:21 Ilmoita
Hei kertokaa millä tavalla mun elämäni on nyt helvettiä?!

Minä olen touhunnut tätä juttua useampaan otteeseen, enkä ole joutunut hullujen huoneelle, enkä elä helvetissä (mitä nyt maanpäällä voi muuta olla kuin helvetti muttah), en näe näkyjä, minua ei viiraa nupista eikä ole tarvetta kutsua manaajaa.

Mitä helvettiä te oikein selitätte kun ette voi perustella?
Pahapeikko
26.4.2006 20:17:28 Ilmoita
Kyllä sulla jo wiiraa...et vaan enää ite huomaa....hullulaan säkin joudut noitten touhujes kanssa...tai tekeen palottelu hommia....
ghost663
26.4.2006 20:19:05 Ilmoita
Nii ja mitäs sitte kun manaaja tulee vaik ei haluukkaan...älä leiki asioilla joita et pysty hallitseen...mamero....
ghost663
27.4.2006 08:44:06 Ilmoita
Jotkut näköjään ovat vain niin sairaita että luulevat tuon leikin tekevän jotain, minä suorastaan nauran niille sekopäille jotka tulee tänne selittämään, että ei kannata tuota harrastaa. Moni tänne on näköjään selvinny kirjoittamaan tuosta vaikka heidän pitäisi olla hullujenhuoneella tai haudassa, ei helevete mitä idiootteja.

Pahapeikko:
Saat kohta koko spiritismikansan vihat päällesi kun kerrot oikean totuuden, mutta hyvä että se totuus jonkun suusta tulee.
Sabbat
27.4.2006 16:08:52 Ilmoita
Mä kerron yhen tositarinan joka tapahtu mun kaverin isosiskolle.

Se pelas spiritismiä sitten sen aiti huus alakerrasta "syömään" ja se Miia (vaikka) pyys saatanalta lupaa "saanko mennä alakertaan" ja se saatana ei antanut lupaa
Sitten sen äiti huus uudetsaan : "30 sekunttia aikaa tlla alas jos et tuu niin tuun hakemaan sut"
Mutta saatana ei antanut lupaa ja se äiti tuli hakemaan ja se miia kuoli sen käsivarsille.

Miia on keksitty nimi sit !
Teinineiti
27.4.2006 21:13:10 Ilmoita
siis mun mielestä ne on sairaista jotka kokeilee spiritismiä! Mun yhe kaverin isoveli kokeili sitä. Onko se totta että kun joku kokeilee sitä aina sen lähimmääiselle tapahtuu jotain. Se mun kaveri kun sen iso veli kokeili sitä (en ole varma asiasta) niin se oli ajnu mopolla ja yht´äkkiä siltä oli menny taju ja se oli ajanu ojaan.Se heräs aamulla omasta sängystään ei naarmuja ei mitään jälkiä paitsi että siltä tuli verta jostain paikasta (en muista paikkaa).

Ps. sellanen sanonta on olemassa joka menee näin
Jos annat paholaiselle pikku sormen se vie koko käden.
Spiritismi on saatanan palvontaa.
_Make_
27.4.2006 21:40:43 Ilmoita
spiritismi on yx parhaimmista peleistä.. ja meillä se onnistuu ainaa.. mut siitä oikeesti tulee hullux.. oltiin yhel mökilki nii sit nähtii koko ajan et joku on sellasella kukkulalla. sit meinattii ajaa kolari ku kuski katto et joku hyppäs auton alle ja se oli pahinpiru TAMUTA ja sit siin autonkyles ol8i lommo ja maali lähteny..
no joo!
27.4.2006 21:45:10 Ilmoita
aina kannattaa polttaa lauta ja rikkoo lasi.. mut meillä ei kerron hajonnu se lasi ja se ei hajoo vieläkää.. pelattiin kerran meijän saunalla niin siihen tuli yht äkkii et anne potkii tamutan jalkaa ja sit oltiin pihal tupakil nii Eva=kuollut enkeli hajotti siit meijän lähetä lampun..sit mentii sisälle ja ruvettii siivoo ja sit taas pelattii niin siihen tuli et anne koski tamutan luuhun.. se on oikeesti hullua jo siihen uskoo täysillä..ne on yrittäny monesti polttaa jonkun meistä käsen tai sit talon.. oikeesti siin ei oo mitään järkee mut se on hauskaa!!
no joo!
27.4.2006 21:47:37 Ilmoita
spiritismi on oikeesti saatananpalvojille.. en silti usko et ite oon josku saatanan palvoja!!
no joo!
28.4.2006 14:42:41 Ilmoita
Itse olen pariin otteeseen kokeillut kavereiden kanssa, ja kaikki ovat olleet siinä mukana ihan tosissaan, eikä huumorimielessä.
Kyselimme kaikenlaista, ja saimme "järkeviä" vastauksia. Muutama pelottava asiakin tapahtui. Puhuin mm. kuolleen serkkuni kanssa. (kaverini eivät tienneet hänen nimeään, tai miten hän kuoli, joten siksi luulen, että kukaan ei silloin liikuttanut lasia.) Pelottavia asioita, ja tuli pari viikkoa pelättyä kaikenlaisia ääniä kokeilumme jälkeen. Empä ole kuitenkaan mennyt sekaisin, vaikka aihetta olisi melkein ollutkin.
Amoricide
28.4.2006 15:18:02 Ilmoita
mahtavia keskustelunaiheita,mut toisaalta aika kiinnostavia kumminki....

butterfly91
28.4.2006 15:59:34 Ilmoita
make:
Joku on tainnut ajaa päissään, oli meinaan tuttu tarina

Teinineiti:
Kylläpä te teinineidit kehittelette pikku aivoissanne vaikka mitä tarinoita ja alatte vielä ite niihin uskomaan, puhut niin paljon paskaa että oikein naurataa:D

no joo!:
Spiritismi ei ole peli, se on teinien aivopesua.
Sabbat
28.4.2006 21:31:59 Ilmoita
"se ei kannata ihan oikeesti.. kolme mun kaveria kuoli samalla viikolla ja samalla tavalla ja kaks sekos ja joutu hulluje huoneelle, et ei kannata"

eiköhän toi ole jo liioteltua?!

mutta itsekkin olen vaikka mitä huhuja ja juttuja kuullut tuosta maagisesta pelistä.. esim. joskus joku oli sanonu et siskolee, ettei tämä saisi katsoa taakseen, ja sisko oli kuitenkin katsonut ja nähny varjossaan pirun sarvet omassa päässään. tyttö sai järkytyksestä pahan sydänkohtauksen ja joutui sairaalaan ja vaipui siellä koomaan..

olen myös kuullut, että jos katsoo itseään peiliin tasan kello 12 yöllä, saattaa nähdä paholaisen ;) itse en suoranaisesti edes usko tuohon, mutta kuitenki pyrin ajoittamaan vessakäynnit yöllä hieman yli 12 tai ennen sitä, jottei sitä peiliä vahingossakaan tulisi vilkaisseeksi .. :P
Lindaa-
29.4.2006 10:10:33 Ilmoita
Pelakkaa vaa...pikkuserkku hyppäs joskus alas parvekkeelta ku se näki sen "pikkusiskon" kutsuvan sitä..

Jee.. Verta ja lihaa, pitkin pihaa..sitäkö haluutte.. tosin minähän olen jäänyt ihan normaaliksi x)
fallen_angel
29.4.2006 10:59:13 Ilmoita
Joo kai kaikkea voi kokeilla, mutta en oikein usko tota että kaverit kuoli viikolla samalla tavalla kaikki kolme ja että joku joutu hullulaan, kyllä kait siit olisi ollut uutisissa ja muissa kuten esim lehdissä. Kyllä jollakin sitä "mielikuvitusta" riittää.

Kyllä se voisi olla kivaa kokeilla myös tota spiritismii mutta mitä siitä hyötyy? onpahan kokemusta rikkaampi, niinku jo sanottiin, puuhun juokseminen on parempi harrastus.
sampza
29.4.2006 11:25:38 Ilmoita
ÄLKÄÄ KOKEILKO SITÄ!!!!!
riittis
30.4.2006 15:20:57 Ilmoita
Kyllä itekkin haluaisin kokeilla mut ei rohkeus riitä...ja oon kuulu siitä aika järkkyjä juttuja!
metallimuija
30.4.2006 15:40:11 Ilmoita
yeah spiritismi..no jaa kerran kokeiltu on ja ei tapahtunut mitään muuta ku se että lasituhkis "räjähti" ku poltettiin siinä paperia kun ei ollut kynttilöitä
mika.
30.4.2006 19:14:41 Ilmoita
kokeilkaa pois!!! toimii jos on hyvä mielikuvitus.. :D
Tinspa
30.4.2006 21:14:18 Ilmoita
EII TOI EES TOIMI SAATANA..MÄÄ ON KOKEILLU TOA VARMAA ADOUT 12 KERTAA...PASKAA KAIKKI...
nepa_
1.5.2006 00:09:34 Ilmoita
mä olin semmoses talossa jossa kaverit harrasti sitä, mä oon sen verra taika uskonen etten menny mukaan. ei niille kuitenkaan kuinkaa käyny mulla varmaan enemmä kuset housuis ku niillä! :D Mutta oli aika pelottavaa ku koko talo oli pimeenä sielä yläkerraski jossa mä olin ja ne alakerrassa harrasti satanismiä Ja mä en suosittele sitä oikeen kellekkään vaikka se onki humpuukia. Nimittäin sillä on psykologinen vaikutus. Luulet että ojasta hyppää hirviö keskellä yötä ja tappaa sut, sitte näät jonku muovipussin sielä niin huudat niin lujaa ku ääntä lähtee. Siis tuo oli esimerkki. Mutta ei siihe muuta tartte ku paperia, kupin ja kynällä piirtää siihe että kyllä ja ei ja sitte numerot 1-9. Sitte käsi kupilla pitää kysellä maailman menoa, en ole ikinä ollu enkä haluakkaan. :D Mutta se ei toiminut ainakaan tänään niiläl mun kamuilla
1.5.2006 11:45:55 Ilmoita
Psykologinen vaikutus on jatkoa sille mielenvikaisuudelle joka on alunperin saanut leikkimäänkin tuota leikkiä.
Sabbat
1.5.2006 14:36:20 Ilmoita
Joo kavereiden kaa kokeiltiin, nii ei toiminu, mut sitku me oltii niiku lopetettu niiq laitettu lauta kantolaukkuun ja muut nii tuli puhelu jossa särö ääni sanoi: you die in seven days. nii arvaa oltiiko kuset housus, sit mä niiq annoin sen laudan yhelle mun kamulle ni se kuoli oikeesti 7 päivän jälkee ja koko sen sukukin :O
Väinämö
1.5.2006 15:06:11 Ilmoita
ku se lasi liikkuu nii se johtuu siitä ku eka pistetään lasi siihe kynttilän päälle nii sinne tulee höyryy NII SIKS SE LIIKKUU...
viba
1.5.2006 17:09:50 Ilmoita
Vittu se seitsemän päivän kuoleminen on vale... En usko sitä... Ja sit muka koko suku kuoli... joojoo... :D

^Sun^Shine^
1.5.2006 17:40:23 Ilmoita
JOS KERRAN SITÄ "PELANNEET" KUOLEVAT, TAI TULEVAT HULLUIKSI, MITEN HELVETISSÄ TE OLETTE TÄÄLLÄ KERTOMASSA OMIA KOKEMUKSIANNE TÄSTÄ ASIASTA?

Anteeksi tuo tikkukirjainten käyttö, mutta kun perkele ei ihmiset osaa perustella.

Saatanaa ei ole olemassa, minä en leiki asioilla joita en tunne - tunnen tämän "saatanaksi" nimetyn ilmiön aivan hyvin ja se on ihmisen oma mieli.
Pahapeikko
1.5.2006 17:51:27 Ilmoita
Ai niin. Toistetaan VIELÄ. Minun ensimmäinen viestini on numero 8 tässä ketjussa. Itseäni lainaten:

Spiritismi on täysin psykologista, pahojen henkien manaamista. Se toimii, jos uskoo henkiin, hyviin, tai pahoihin. Ja kaikki, mitä tapahtuu, tapahtuu sun omassa päässäsi. Ja mikä parasta, todennäköinen seuraus sille on se, että tosissaan naksahtaa - pääset pehmustettuun huoneeseen.

Eli, jos sinä USKOT siihen, että kuolet kun et saa joltain pirun perkeleeltä lupaa poistua huoneesta - aivosi kehittävät sellaisen latauksen, että todennäköisesti kuolet sydänkohtaukseen poistuessasi huoneesta.

Sikäli hauskaa, että kaikki on tapahtunut jollekin veljenvaimonkumminkaimanpojalle. Ei edes siskolle. Vaan kaverin isosiskon kaverin serkun tädille. Tai siskon kaverin siskon poikaystävän pikkuserkulle. Halleluja, kuka noihin uskoo? se joka uskoo, ilmoittautukoon, että osaan ohjata hoitoon.

Nyt rupean vertailemaan! Se, joka tässä ketjussa väittää että tää toimii oikeesti! ja uskotko jumalaan-ketjussa väittää että ei usko jumalaan hävetköön silmät päästään - ilman jumalaa ei ole saatanaa. Saatana on jumalan luoma ja spiritismi perustuu pahojen henkien kutsumiseen, mikä kristinuskon opin mukaan on kaikki lähtöisin saatanasta. Hähää! Kiinni jäitte, urpot.

Minunkin elämässäni on tapahtunut enemmän yliluonnollisuuksia. Kun käyn lenkillä, joka helvetin kerta yksi katulamppu sammuu tai syttyy kun kävelen sen ohi. Se on ainoa lamppu, mikä on pimeänä jos muut palavat, tai ainoa lamppu, joka palaa kun muut ovat pimeinä. Tai sitten se palaa, mutta sammuu.

Selittäkää mulle se! Jotain saatanan vaikutusta aivan selvästi, se varmaan siellä lampussa asustelee ja kusee siihen lankaan joka kerta kun kävelen ohi. Näin se pikkuhiljaa kusitippoja valuttaen (tietysti niistä osa putoaa ja osuu mun päähäni) syövyttää minun aivoni ja minusta tulee hullu! *pyörittelee silmiään*

Ruvetaanko samantien puhumaan vampyyreistä? Juu, vampyyreitä on. Minä olen elävä todiste siitä. Kellään mehevää kaulasuonta?
Pahapeikko
1.5.2006 18:26:34 Ilmoita
huhhuh aikas hikist.. :/
katj-U
1.5.2006 19:23:30 Ilmoita
itte en ole kokeillut, piti joskus kokeilla, mutta se jäikin haaveeksi. :DD kuultii niin pahoja juttuja et päätettii kavereitten kans antaa asian olla. JA se ei edes (kuulemma) toimi jos joku siin porukas epäilee "peliä"... siks sitä kannattaa pelata yksin... mut musta toi touhu on aika lapsellista ja teinimäistä.

Mut onnee niil vaa jotka sitä harrastaa. :P
pimatzu
1.5.2006 23:36:58 Ilmoita
Väinämö katsonut liikaa kauhuelokuvia ja suosikki on näköjään "the ring", kehtaa vielä valehdella niin että korvat heiluu, mutta mikäpä siinä kun muutkin täällä valehtelevat. Tasan tarkkaan jokainen joka on sanonut täällä että joku on tuohon kuollut niin on valehdellut ja aina vaan tulee joku uusi tänne valehtelemaan lisää. Te joudutte helvettiin kun noin valehtelette, lukekaa kymmenen käskyä. Mikään spiritismi ei helvettiin vie vaan tuo teidän valehtelu.
Sabbat
1.5.2006 23:37:45 Ilmoita
Katsotaan kuka on seuraava helvettiin joutuja.
Sabbat
2.5.2006 00:10:37 Ilmoita
en usko noihin juttuihin, mutta pakko myöntää, että tekisi mieli koittaa joskus. kovasti on porukka sanonut että kaikki se on totta jne, mutta vaikeaa on uskoa.

tuli mieleen kun veljeni pelasivat sitä parin kaverinsa kanssa jossain autotallissa joskus pari vuotta sitten (en ollut paikalla) ja joku ääni käski niitä poistumaan heti. nämä eivät totelleet sitä ja nauroivat kovaan ääneen. meni vähän aikaa ja joku ovi aukesi itsestään, nauru väheni huomattavasti, ja kun se samainen ovi pamahti itsestään vielä kiinni, niin koko porukka oli lähtenyt huutaen karkuun. :D
eipä siinä mtn, se oli ollut jonkun pojan isä, joka oli päättänyt vähän "pelotella poikia" :D

että siinä teille saatanaa.
Ghosti
2.5.2006 14:46:40 Ilmoita
Naurettavaa.. Väinämö veti täydel huumorivittuilulla ja porukka otti SENKIN tosissaan.. Ei Kerpele.. Ja Pahapeikko... Jumalal ja hengil ei oo MITÄÄ TEKEMIST KESKENÄÄN! Mut ei siin midist :) Jatkakaa lapsikullat selittelyänne, sitä o hauska käydä kattelemas välil :) Huvittaa vaan huomata se kuinka tyhmiä ihmiset OIKEASTI ovat :) Ennakkoluulot ja siihenjohtava mielikuvituksettomuus kunniaan teille sitten vaan ;) Lav U ool !!
Liquid-Dust
2.5.2006 16:33:20 Ilmoita
paskan jauhantaa sanon minä.. ette oikeesti voi olla noin tyhmiä
Nvs
3.5.2006 20:49:50 Ilmoita
Liquid-Dust, onpahan niil se mitä pahapeikko selitti on "totta" jos nyt haluu uskoo jumalaan. mä en ainaskaan. enkä usko tohon "peliinkään" vaikka tuleeki kylmii väreit ku kuulee noit juttui. no mut. huoh. väinämö toi oli joku aika hyvä läppä jo. VARMAAN koko suku kuoli :D:D haha. oliks toi vitsi vuoden 2006 vitsi kirjas haaha! saaks viel nauraa. :D

päp
3.5.2006 21:08:24 Ilmoita
Nestemäinen vetyhappo

Kyllä. Koska koko spiritismi-pelleily perustuu kristinuskoon ja siihen, että uskoo saatanaan - näin ollen täytyy uskoa myös jumalaan joka on saatanan luonut jne., ilman saatanaa ei ole pahoja henkiä.

Kirjoitusasusta päätellen ikää on max 15 vuotta joten onnea vaan pentuiluillesi.
Pahapeikko
4.5.2006 11:11:42 Ilmoita
Pahapeikko, olen hyvin pahoillani että olen loukannut syvimpiä tunteitasi, olen suuresti pahoillani myöskin siitä että luulet spiritsismin pohjautuvan saatanaan, Spiritismi on keino pitää yhteyttä henkiin, spiritismillä on tarkoitus kutsua henkiä ei saatanaa.. ja yliluonnollisuus EI liity kristinuskoon PELKÄSTÄÄN
Olen myöskin HYVIN suuresti pahoillani siitä että lapsellinen kirjoitusasuni on aiheuttanut sinulle vaivaa.. Koitan jatkossa korjata asian kirjoittamalla omanikäni vaatimalla tavalla.. Nöyrimmät anteeksipyyntöni siis sinulle pahapeikko *kumartaa pahan edessä*
Mut kaikist huvittavintahan tässäkin on jälleen se että se o iha sama mitä tänne kirjottaa ni joku ottaa sen loukkauksena..JOKU luulee AINA tietävänsä paremminkuin muut..Tässätapauksessa se oon minä.. Ja muissa tapauksissa muut.. En todellakaan tiiä mitä ihmiselle koulus opetetaan.. Siks jätinki ne välii peruskoulun jälkee ja keskityin "Kyseenalasiin asioihin" Kuten siihen että Ennakkoluuloihin perustetut väitteet ovat todiste ihmisen mielikuvituksettomuudesta.. Se että yhden pienen tekstin luettua pystyy sanomaan kuka on 15v ja kuka on 25v... Aika läppä.. Mut minkäs teet.. Ihmiset ovat ja tulevat olemaan.. Paska tsägä hajoo peikko siihen BTW, luulenpa olevani sinuu vanhempi ;)
Liquid-Dust
4.5.2006 13:35:58 Ilmoita
Liquid-dust:

Koitappa huvikses arvata minun ikäni esim. tähän ketjuun pistämistäni viesteistä, että saisin tietää minkä ikäiseksi minua luulisit, kun aika moni luulee minunkin olevan 5v nuorempi kuin oikeasti olen. Pieneksi avuksi voin sanoa että olen iältäni 15-25 vuoden väliltä, joten edellisestä viestistäsi päätellen sinun olisi helppo arvata.
Sabbat
4.5.2006 14:20:25 Ilmoita
tekis kyl mieli testaa sitä, mutta... ku on kuullu kokemuksia nii ei oikee inspaa.. ja ihan luotettavaltakin taholta, mun sisko on joskus pelannu sitä ja sano et se meinas seota..
nii... ei kandee.. leikkii tulella ku siin polttaa sormensa!!
satu__
4.5.2006 14:26:07 Ilmoita
liquid-dust:

Pieni lukuvirhe sattui, luin viestisi nopeaa ja huolettomasti, pahoittelen.
Sabbat
4.5.2006 20:22:14 Ilmoita
Eräs tuntemani mies 'pelasi' spiritismiä nuorena, mies ja hänen kaverinsa oli telttailemassa (niin naurettavalta kun kuulostaakin muta totta) he olivat ottaneet kaikki välineet mukaan ja aloitti touhun, vähän aikaa meni ja tämä mies huomasi kavereidensa olevan jonkinlaisessa transsissa ja teltta syttyi palamaan. Tuttavani lähti tönimään yhtä kaveriaan ja hänen kaveri ei reagoinut, lopulta tuttavani ravisteli ja läpsi poskille jolloin vihdoin hänen kaveri havahtui ja huomasi että teltta oli lähes ilmiliekeissä (tuttavani ei lähtenyt koska yksin koska oli paniikissa ja ei halunnut että kavereilleen tapahtuu mitään) pojat lähtivät sitten kiskomaan kavereitaan ulos ja jokainen havahtui päästyään teltasta ulos.. Nyttemmin, vuosia myöhemmin tämä tuttavani on vahvasti uskossa ja yrittää varoittaa mahdollisimman monia spiritismin todellisista vaaroista. :)
Naked
5.5.2006 10:12:38 Ilmoita
Sabbat

Lukihärä o kaveri samoin ku kirjovieheetki :)
Liquid-Dust
5.5.2006 13:02:09 Ilmoita
Oon kuullut kanssa kaikenmoista juttua mitä tutuille on käynyt kun pelanneet sitä. Olen kerran itse pelannut ja voin sanoa, että kyllä se toimii. Se vaan vaatii sen, että kaikki jotka ovat mukana, niin oikeasti uskoo siihen. En tiedä sitten että onnko sillä väliä että kutsuuko hyviä vai pahoja henkiä. Kutsuimme hyviä ja toimi ainakin.
organ